Hallo,
Ik heb onlangs een mooie Opel Astra H (2005) gekocht en zoals jullie al raden wil ik hier een auto radio in plaatsen, een Pioneer DEH-6400BT, dankzij de vele forum posten (vooral die van RonaldH) ben ik al een stuk wijzer geworden en weet ik waar ik dingen kan vinden en wat ik moet hebben.
ter info: Ik heb geen Aux ingang in me wagen, kan deze niet laten programmeren via de dealer en heb een CD30 MP3 radio en wil geen parot in me wagen hebben. We gebruiken gewoon een oortje. Snap ook dat mijn display in de auto geen radio zenders meer laat zien en dat er geen informatie meer op komt te staan.
Maar ik zou het heel erg waarderen als jullie mijn bestel lijstje even willen controleren om fouten te voorkomen.
Link >>> 1 x Steering Wheel Interface Opel -> Pioneer (42 VX-302) € 99,00
Link >>> 1 x Radio panel Opel Astra H antraciet metallic € 16,99
Link >>> 1 x Antennesplitter ISO-connector naar 50 ohm (art. 8522) € 11,90
Link >>> 1 x Antenne adapter recht (art. 8300) € 3,50
(hebben jullie misschien ook tips waar ik dit kan kopen? of hebben jullie goede ervaringen met deze site?)
Zag ook deze staan Link >>> Antenne adapter met phantom power VW Als ik het goed heb is het verschil dat deze versterkt is, is dit nuttig om te gebruiken? of waardeloos voor mijn aansluiting?
ene, dit is wel te doen toch voor een redelijk handig persoon? of raden jullie toch een inbouw station aan?
Alvast bedankt en zie jullie reacties graag tegemoed!
Gr Lesley