Hulp bij audio apparatuur weg werken Opel Astra H

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Hulp bij audio apparatuur weg werken Opel Astra H

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Basshoven

Hey Luitjes,

Ik ben vandaag begonnen met het leeg halen van mijn kofferbak, omdat ik de boel eens netjes weg wil gaan werken.
      Het hoeft niet show waardig te worden, maar het is de bedoeling alles netjes, compact en handig vast te gaan zetten.
      Eerst lag alles los in de kofferbak en dat is natuurlijk ook niet optimaal.

Maar ik had het idee op een soort kastje te gaan maken met lagen en daar de versterkers in weg te werken, dus zeg maar 2 etages.
      Op de vloerplaat versterker 1 (Helix) op de “1e verdieping” versterker 2 (Phoenix Gold) en op het “dak” het Dietz verdeel blok (deze omdat deze ampère en voltage aangeeft) en de condensator.

Nu ben ik een beetje aan het passen en meten en het lijkt erop dat dit allemaal maar net aan gaat passen.
      Als het een beetje tegenzit misschien zelfs we niet zoals ik het nu voor ogen heb.

Hebben jullie misschien nog een idee?
      Want misschien zie ik zelf een andere/betere oplossing over het hoofd. :hmmz

Hier even wat fotootjes om een idee te krijgen van alle apparatuur:

Ik hoop dat jullie nog goede ideeën hebben….???

Gr,

Basshoven

turbosix
      Deelnemer

Als je nou de sub precies in de midden zet en aan de zijkanten recht opstaande MDF plaatjes.
        op de ene plaat dus rechtopstaand de grootste versterker en op de andere kant de kleinere plus de condensator?
        wellicht kun je de zijpanelen ondersteunen met een grote (dunne) plaat tegen de rugleuning?

shaktibiharie
        Deelnemer

Waarom plaats je je versterkers niet op je achter bank leuningen

Hier 2 foto’s Hoe die bij mij zit

Foto’s zijn wel wat oud..
          En zit in een astra g..

Bij mij zit de condensator bij de 2e accu in het reserve wiel plaats

Basshoven

@turbosix wrote:

Als je nou de sub precies in de midden zet en aan de zijkanten recht opstaande MDF plaatjes.
            op de ene plaat dus rechtopstaand de grootste versterker en op de andere kant de kleinere plus de condensator?
            wellicht kun je de zijpanelen ondersteunen met een grote (dunne) plaat tegen de rugleuning?

Dit gaat niet lukken, want de subwoofer kist en de versterkers zijn te groot op het op deze manier op te lossen vrees ik.

@shaktibiharie wrote:

Waarom plaats je je versterkers niet op je achter bank leuningen

Hier 2 foto’s Hoe die bij mij zit

Foto’s zijn wel wat oud..
            En zit in een astra g..

Bij mij zit de condensator bij de 2e accu in het reserve wiel plaats

Het liefst wil ik niet in de bak gaan schroeven en ik denk eigenlijk ok dat hier niet zoveel mee ga winnen om het op die manier te doen.

beide wel bedankt voor het meedenken tot zover. :wors

Vandaag ben ik weer even verder gegaan en ben nog bezig, maar zie echt even geen goede oplossing meer.
            Ik heb nog even een paar foto’s gemaakt van de ruimte waarop misschien iets duidelijk is te zien hoeveel ruimte ik nog over heb.
            Het zwarte vlak is de ruimte die de kist nodig heeft.

Basshoven

Na een hoop passen en meten is dit denk ik de “enige” voor de hand liggende oplossing.
              Vind het zelf niet echt optimaal qua looks, maar alles past en daar ging het om.
              Van de week ga ik even de gaten voor de kabels boren en dan bekleden, zodat de kabels onderlangs de plaat gaan lopen en dus niet in het zicht zitten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.