Hulde aan Wim-v6 :P – Work in progress nu :P

Forumindex Forums Modellen Astra Hulde aan Wim-v6 :P – Work in progress nu :P

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Aapje

Ik heb een stapel met deze GSI display’s liggen in de schuur, maar heb nooit blauwe kabels erbij gekregen.

Nu wilde ik zo´n ding wel gaan inbouwen in m´n auto. En heb ik een Computerkabel gepakt met zo´n connector die hier op past…
      (hij was iets groter, dus blauwe plastic wat bewerkt zodat hij paste zonder de stekker te slopen).

Afijn.

Nu heb ik zo’n schema gevonden op ‘t internet (beetje verder naar beneden), maar nu staat daarop alleen de draadkleur en pin nummer.

Welke kant tellen ze op? Computer-onderdelen tellen zo:

Maar als ik nou dat zwarte connectortje ernaast hou, en dan vergelijk hoe het onderstaande schema telt, gaat het zo:

1= rood
      2= blauw (zie schema hieronder voor de rest)

De vraag, als ik de pinnetjes zoals op de foto voor mij heb, hoe moet ik de pinnetjes aansluiten volgens het schema, welke kleur moet waar! (welk nummertje welke pin dus :P)

Schema, van een website

De vraag, als ik de pinnetjes zoals op de foto voor mij heb, hoe moet ik de pinnetjes aansluiten volgens het schema, welke kleur moet waar! (welk nummertje welke pin dus :P)

Oenatje
      Deelnemer

wat doe je moeilijk, ik heb zo’n blauwe mid stekker wel over voor je

Oenatje
        Deelnemer

heb btw vorige week ook een mid ingebouwd in een normale astra f

Aapje

Nou, heb meerdere blauwe stekkers nodig als ik al m’n displays in de schuur wil verbinden. En niet iedereen kan gemakkelijk aan zo’n stekker komen, dus ik wil later deze week eventjes een semi-tutorial ervan maken ;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.