How to xenon inbouwen astra h?

Forumindex Forums Modellen Astra How to xenon inbouwen astra h?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bust0r1
    Deelnemer

Hey,

Heeft er iemand een how to of handleiding om xenon in te bouwen in een astra h gtc 2005?

Ik laat deze inbouwen maar diegene vraagt om een stappenplan omdat er volgens hem wat stekkertjes en een massakabel etc aangelegd dient te worden.

Ik heb hier totaal geen verstand van en kon ook zo snel geen how to vinden hier.

Gr randy

opel-mark
      Deelnemer

volgens mij stond er op de astratuningclub.nl pagina een howto, anders even juffer1 vragen.

Engee
        Deelnemer

Maar een paar topics onder deze…..

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=196284

Juffer1
          Deelnemer

Er moeten inderdaad 2 massakabels omgelegd worden en je moet ook het een en ander programmeren in de auto om het werkend te krijgen.
            Let wel op dat de xenon units die je plaatst GEEN AFL functie hebben, als ze dat wel hebben dan komt er nog veel en veel meer bij kijken en krijg je de hoogteregeling ook niet zomaar werkend.

Gr. Arjan

Bust0r1
            Deelnemer

Ok als ik de how to aanhoud van het topic waar Engee op doelde moet het goed komen toch? Met de astratuningclub handleiding

Juffer1
              Deelnemer

Met die handleiding (die ik overigens heb gemaakt) moet het zeker lukken mits je koplampen ZONDER AFL hebt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.