Forumindex › Forums › Overige › Handleidingen & instructies › How to’s – Modellen › How to’s – Vectra, Signum › [HOW-TO] Vectra C/Signum LED mistlampen & Daytimerunning
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 augustus 2012 om 16:46 #17251732
Hierbij mijn omzetting naar LED
parts:
-Set led daylights
-2x universal fog spots
-2x H1 lampen
-2x relais
-zwarte Tec 7 lijm
-soldeerbout en solteerselLED set via ebay:
http://www.benl.ebay.be/itm/LED-Daytime-Running-Lights-DRL-Super-White-Super-Bright-Daylight-Round-Shape-/220874380082?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item336d239332″ onclick=”window.open(this.href);return false;2 de set om gewonen H7 in te plaatsen om de canbus te misleiden ( foutmelding):
http://www.benl.ebay.be/itm/12V-UNIVERSAL-FOG-SPOT-LIGHTS-LAMPS-CAR-60MM-CLEAR-/170848136170?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27c757abea” onclick=”window.open(this.href);return false;Om te beginnen heb ik een schakeling gemaakt om de canbus melding de misleiden . De Leds werken op een apparte circuit maar worden aangestuurd door een relais dat op zijn beurt een signaal krijgt van je mistlamp stekker op de wagen.
De origineele mistlampen eraf halen (hiervoor moet de bumper er af ) eens ze er af zijn heb ik de nieuwe led set ( enkel de leds , dus zonder contact omvormer enz dat bijgeleverd is) erop gekit met tec7,de diameter van het gat in de cover past er juist in!!! en minstens 24 uur laten droogen…Volgende stap is de schakeling maken:
De H1 mistlampen zet je in de schakeling tussen de stekker en de relais om tegen je canbus te liegen… een H1 lamp verbruikt 55watt en de leds 4watt, dus je systeem moet niet zoveel doorgeven en denkt dat er een lamp kapot is , dankzij deze schakeling verbruik je de 55 watt en maak je een nieuwe kring om je leds te voeden…
Deze heb ik in mijn bumper vast gevezen en met alluminium tape overgeplakt dat je geen licht hebt in je bumper :thumbResultaat:
Enkel nog met opcom instellen als daylights
10 september 2015 om 13:45 #18060968Ik zit ook te kijken om mijn mistlichten in te stellen als dagrijverlichting en ik zie dat jij dit voor elkaar hebt gekregen. Zou jij mij kunnen uitleggen hoe jij dit precies gedaan hebt? Want bij mij in OP-COM kan ik kiezen uit versies, die alleen maar Dimlicht activeren.
Ik hoop dat je nog weet hoe je dit hebt gedaan :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.