[HOW-TO] – Vectra C/Signum – LED kofferverlichting

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Vectra, Signum [HOW-TO] – Vectra C/Signum – LED kofferverlichting

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    vectra white

hierbij heb ik wat foto’s genomen van de verbouwingen van mijn kofferlicht..

stap 1 :bovenste cover er af halen door middel van 2 vijzen en los klikken

stap 2 :door enkel deze cover los te maken heb je plaats genoeg om de installatie te doen ,nu kun je de ledjes er in plakken door middel van silicone, 2 componentenlijm , GEEN seconde lijm want deze tast de ledjes aan…

stap 3 :de draadjes aansluiten met weerstand (1 weerstand per 2 leds is genoeg) , bij deze maak je 2 stekkertjes vast op de + en – van uw schakeling dat je gewoon in je origineel stekkertje plugt…

stap 4 : monteren en genieten maar

schema:

grave digger
      Deelnemer

voor de gene die dit hebben geprobeerd maar het werkt niet kijk even hier na…http://wyewaltz.org/wiki/images/c/c9/LED_circuit.svg

de symbolen staan fout getekend, led lampjes branden maar op 1 manier en dat is als de plus op de plus zit en de min met de min,
        in de tekening van de how to staat de min en de plus verkeert.

het maakt niet uit waar de weerstand zit ervoor of erna maakt niet, alleen de led lampjes even omdraaien en het is een goed schema.
        nog makkelijker is de plus en de min omdraaien.

verder is dit wel een leuk en gaaf idee, ben dit zelf ook van plan in mijn auto te doen, zit er echt goed uit. :wub

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.