HOW-TO] Vectra C/Signum – Installatie Brodit proclip+houder

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Vectra, Signum HOW-TO] Vectra C/Signum – Installatie Brodit proclip+houder

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Baba

Dit zal zeker niet de meest spannende how to zijn, ondanks dat hoop ik dat ik er iemand mee kan helpen!

Alle installatie spullen bij elkaar:

Haal het achterplaatje van de telefoonhouder af door de middelste schroef van de telefoonhouder los te draaien.

Leg het achterplaatje van de telefoonhouder op het montageplaatje van de proclip en markeer de gewenste positie van de telefoonhouder. Het licht vastschroeven van het achterplaatje werkt het makkelijkste. Verwijder het achterplaatje weer van het montageplaatje van de proclip.

Gebruik een smal voorwerp bijvoorbeeld een schroevendraaier (of de meegeleverde clip zie foto) om voorzichtig de airo bedieningsunit uit het dashbord te wippen.

Click nu de houder van de proclip aan de binnenkant van je dashbord vast.

Plaats vervolgens de airco bedieningsunit terug.

Monteer nu het proclipmontage plaatje op de zojuist gemonteerde procliphouder.

Als laatste plaats je de telefoonhouder op de vooraf gemarkeerde positie en schroef je deze vast.

Met Telefoon is dit het resultaat van ongeveer 10 minuten werk.

Dat was hem :). Ter aanvulling, brodit levert bevestigingsmateriaal om o.a. telefoons in auto’s te monteren, dit zonder gebruik te maken van lijm of schroeven in het dashbord.
      http://www.broditnederland.nl/contents/nl/d753_Montage-Producten-Opel-Vectra-C.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

thomas10

Ik heb destijds ook een systeempje van Brodit overwogen.
        Uiteindelijk een Kenu Airframe gekocht en zeer tevreden over.

Indien ik hier iemand mee verder kan helpen:
        Past perfect op mijn rooster naast het navigatiescherm, vrij hoog en dus veilig om af te lezen.
        Een smartphone zit hier zonder te trillen perfect vast.

De airframe is degelijk gemaakt van metaal, kwaliteitsplastic en zacht rubber.
        Het rechterbeen is uitschuifbaar met een veer en laat kan zo verschillende smartphones met verschillende breedtes vasthouden.
        Eenmaal uitgestapt blijft er een quasi onzichtbaar dingetje op je dash achter.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.