[HOW-TO] – Vectra C – Niet zo de remblokken vervangen

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Vectra, Signum [HOW-TO] – Vectra C – Niet zo de remblokken vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Anoniem

Ik kwam mijn bericht nog in een oud topic tegen, en dit is handig voor iedereen. Een tip voor allen dus, makkelijk vindbaar hier.

Ik had een vreselijke rammel nadat de beunhazen bij de garage onder garantie mijn remmen hadden vervangen, wat blijkt, de goedkoopste remblokken die er zijn, hebben ze erop gezet. Deze missen dus klemveertjes op de rug, waardoor ze niet worden vastgedrukt in de klauw. dit geeft een halve millimeter speling, maar klinkt alsof je halve achterbrug er onder vandaan valt..

Zie hier, de remblokken die je dus nooit moet kopen:

Zie hier, de goeie remblokken met veertjes, nog geen 10 euro duurder..(34 euro)

Deperik
      Deelnemer

Ik heb dus hetzelfde probleem, losse remblokken in de klauw.
        Ik heb alleen al wel de blokken met de veertjes (2 met veer en 2 zonder).

Weet iemand welke aan de binnenzijde en welke aan de buitenzijde moet?

Ik heb de nieuwe zo gemonteerd zoals ze ook zaten maar misschien is dit verkeerd.

arjontje
        Deelnemer

Die met de veren moeten aan de buiten kant.
          En die zonder veren aan de kant van de zuiger.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.