how to elektrische ramen en spiegels inbouwen corsa b??

Forumindex Forums Modellen Corsa how to elektrische ramen en spiegels inbouwen corsa b??

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    robert_corsa

hallo

heeft iemand al eens elektrische ramen en spiegels ingebouwd in zijn corsa b?

ik heb nu een b waar alles mechanisch is.
      Heb een corsa gsi gekocht voor onderdelen waar de ramen van elektrisch zijn.
      tevens zijn die deurpanelen het zelfde als mijn eigen corsa, dus die heb ik al vast.

-hoe moet ik de ramen uit de donor halen?
      -hoe moet ik ze inbouwen in mijn eigen b?
      -zijn de spiegels al voorbereid in de bekabeling van de gsi?
      -moeten er nog verdere aanpassingen gedaan worden? lees: zekeringen etc?
      -alles plug and play?
      -zijn de spiegels ook verwarmt? heb nu alle schakkelaars, op de schakkelaar van de spiegels zit een lampje met daarnaast een klein knopje. neem aan dat dat verwarming is??

robert

BlackDevil

Met betrekking tot het inbouwen van electrische spiegels: even zoeken op het forum. Daarover is het afgelopen jaar al het nodige geschreven in diverse topics.

wim-v6
        Deelnemer

Heb laatst me combo naar de sloop gedrukt, deze was voorzien van EL ramen, en voorbereide kabels voor de spiegels (zelfs de nooit geleverde leeslampen waren voorbekabeld)

Willem

robert_corsa

kan er maar weinig van vinden
            in het how to gedeelte staat sowieso niets.

als iemand wat kan linken ben ik ook al gered hoor:P

joop1970
            Deelnemer

de spiegels:
              http://www.allcorsa.co.uk/forums/showthread.php/electric-and-heated-43235.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

raampies:
              http://www.allcorsa.co.uk/forums/showthread.php/install-electric-windows-38806.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Edit: Als de schema’s niet te volgen zijn is er ook een optie om op een sloop auto te kijken hoe alles zit. Kabeltjes volgen tot einde.
              Edit2: ik lees dat je een sloop auto hebt, dan zou het toch niet moeilijk moeten zijn ;) Kleine knopje is inderdaad voor verwarming.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.