How to een ruitenwisser voor?

Forumindex Forums Modellen Corsa How to een ruitenwisser voor?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    CorsaSport90

Hallo,
      Ik wil op me Corsa B graag een enkele ruitenwisser voor,nu heb ik er 2,zoals de meesten hebben:P
      Maar mijn vraag is,hoe maak ik dat?

alvast bedankt!

Aapje

Bonrath kitje zoeken, zit alles bij in… Zijn alleen niet super goedkoop ofzo :) Je kan ‘m zelf wel maken, maar dan is je parafaan nog steeds met 2 gaten voorzien.

2e-c14nz

als ik je een tip mag geven, wanneer je alle onderdelen bij elkaar hebt zul je je wissers af moeten stellen. Doe dit met je arm omhoog, want mocht hij niet goed staan dan kun je flink wat schade aanrichten doordat je wisserarm doordraait. En zoek uiteraard een goed parafaan.

Onderbroekie
          Deelnemer

wat kost een dichte parafaan eigelijk voor 2 wissers ( nieuwsgierigheids vraagje )

max
            Deelnemer

Met een stukje alu met gat voor de wisser, in de juiste vorm gebogen als tussenstukje en een engelse linkerkant heb je ook een dichte parafaan

Fearless
              Deelnemer

Gm Tuningparts heeft ze…kosten een heel stuk minder als een echte Bonrath.

heb ik zelf ook.
                In combinatie met een Engelse parafanplaat en 1 parafanplaat voorzichtig op maat gemaakt zodat het geheel bij elkaar lijkt te horen.
                Een stukje alu valt op, dat valt uit de toom

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.