how to deurpanelen demonteren vectra c???

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum how to deurpanelen demonteren vectra c???

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    ReNeGade316

Misschien een hele domme vraag maar waar of hoe vind ik de how to’s kan ze echt niet vinden wil dit weekend graag mijn deurpanelen van mijn vectra c demonteren heb het al geprobeerd krijg ze wellos behalve het laatste stukje bij het raam dacht dat ik ze gewoon naar boven moest schuiven maar ondervind veel weerstand durf niet echt door de duwen alvast weer reuze bedankt voor jullie hulp:D

rezz

Misschien heb je hier wat aan.
        als je vergrotingen wilt hebben moet je me even pmen

speaker
        Deelnemer

Ja hoor !! van de week vraag Edvries het . Geen reactie en nu we zelf het wiel uitgevonden hadden komt jij met mooie tekeningen !!!!! :o :P :thumbup

stom he! zie dat je het uit TIS hebt , die heb ik ook gewoon op m’n laptop staan ! duuhh !

ReNeGade316

bedankt voor de reactie ga het van het weekend proberen was dus al een heel eind op de goede weg:wors

Edvries
            Deelnemer

Its so easy.. 2 minuten per paneel als je het weet…

ReNeGade316

ben er dit weekend nog niet aan toe gekomen zodra het gelukt is laat ik het zeker weten:P

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.