hoofdremcilinder of ook de bekrachtiger

Forumindex Forums Modellen Manta hoofdremcilinder of ook de bekrachtiger

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    mar10manta
    Deelnemer

ik heb volvo turbo klauwen op mijn manta zitten maar ik moet veel te ver mijn rempedaal intrappen, moet ik nu een grotere hoofdremcilinder plaatsen of ook een andere rembekrachtiger.
      en welke hoofdremcilinder ik heb er 1 liggen van een volvo 740

Ghanz
      Deelnemer

en wanneer je gaat pompen met het rempedaal, komt hij dan wel hogerop?

Maartuh
        Deelnemer

Pak gevlochten leidingen voor en achter, en dan nog eens testen: hier echt 100% geen andere bekrachtiger meer nodig!

kiyamizio

rekord 2.2 hoodremcilinder heeft meer opbrengst. wel ontlucht en of ververst enzo?

postbusmanta
            Deelnemer

Je zal nu inderdaad een hoofdremcilinder moeten plaatsen met een grotere zuigerdiameter.

Dit houdt weer in dat je harder op je pedaal zal moeten drukken om dezelfde aantal kg per vierkante cm op te wekken.
              Dit zal kunnen resulteren in de wens om een grotere rembekrachtiger.

mar10manta
              Deelnemer

origineel gepost door Maartuh
                Pak gevlochten leidingen voor en achter, en dan nog eens testen: hier echt 100% geen andere bekrachtiger meer nodig!

heb ik al jaren , maakt dus niet uit ook is het geen kwestie van ontluchten

mar10manta
                Deelnemer

origineel gepost door postbusmanta
                  Je zal nu inderdaad een hoofdremcilinder moeten plaatsen met een grotere zuigerdiameter.

Dit houdt weer in dat je harder op je pedaal zal moeten drukken om dezelfde aantal kg per vierkante cm op te wekken.
                  Dit zal kunnen resulteren in de wens om een grotere rembekrachtiger.

oke dus het plaatsen van bekrachtiger in combinatie met een andere hoofdremcilinder zou beter wezen? ik heb dus compleet liggen van een volvo 740, zal alleen nieuwe leidingen moeten maken

postbusmanta
                  Deelnemer

Ja, en goed kijken naar de bevestigingen.
                    De moeren van de rembekrachtiging zitten natuurlijk bij je pedalen. De kans dat de steek van Volvo gelijk is aan die van de Manta lijkt me erg klein.

Dus ja………eerst goed kijken en meten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.