honingraat velgen wat vinden jullie

Forumindex Forums Modellen Omega honingraat velgen wat vinden jullie

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Sjors-V6

origineel gepost door TonSR
      j-0mega,ga ze er as woensdag onder zetten ,even wat pics maken,en zal tcat vragen ze te plaatsen hier.
      zal ik gelijk de kunst af kijken,hoe hij dat flikt.
      moet hij keer voordoen :P:P:Phersencelletjes zijn niet zo snel meer:P:P

Nou ben benieuwd ! maak ze meteen even schoon aan de binnen kant als je ze los hebt :thumbup

GSi-EVO2
      Deelnemer

Ik ben eens op het net gaan rondsnuffelen. Heb een paar plaatjes gevonden van de Omega B met honingraatvelgen. Moet eerlijk zeggen Ton, onder een lichte kleur staan ze niet eens zo slecht. Onder een donkere kleur vind ik ze wat te klein tonen.

nog meer foto’s van deze witte: http://eng.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=625005

<span style="font-size:134]

Sicco

Foto,s vertonen verschillende velgen,te weten omega A en senator B velgen!!!!

GSi-EVO2
          Deelnemer

OK, bedankt, weer wat geleerd. Ben dan ook geen kenner op het gebied van Omi & Senni :angel , (‘t ging om ‘t idee).

Sicco

Je inzet is top,foto,s geplaatst:thumbup.maar ben zelf nu ook wel benieuwd welke velgen Ton sr nu eigelijk bedoeld.
              Denk zelf de Omega a type:hmmz

tcat
              Deelnemer

De Velgen die TonSR bedoeld zijn de Honing raadjes die te zien zijn
                op alle getoonde pics.

Ok, ok, moet bekennen.
                De Raadjes staan niet verkeerd onder een licht gekleurde B

TonSR

:puke:puke:puke:puke:puke.as je der nie mee gesien wil
                  worre,rij je effe naar ut hok daar legge 4 andere en
                  je se effe over ,as sie ze maar weer wel trug set .
                  oja ja.
                  vgr tonsr:argue

TonSR

gsi :thumbup:thumbupmooie pics,en inderdaad,dit zijn ze ,en ik heb
                    het al geschreven ,ik heb iets met deze velgen ,vindt het gewoon
                    mooi,en inderdaad,onder de lichte kleur staan ze beter,,,heb ik ff
                    mazzel,,die tcat kan mooi hikken wat hij wil ze komen er gewoon
                    onder is mijn koets ,ja toch,niet dan.
                    vgr tonsr.

martijn_maja
                    Deelnemer

tcat de onderste bije honing is van een senator die heb ton eg nie dronder gehad. en jacco omega is ook standaard met 15inch geliefert die van ton heb nu 15inch stahl rader. en ja mooi is groter dat ben ik met je eens.

en tcat heb weer wat te doen het weekend :P 8 rader wechseln acht velgen en 20 bouten. of heb je de andere nog onder die reieer sechser liegen. dan heb tcat de hele zaterdag werk :P 8 mit 40 bouten hahaha.

tcat lom eens bij het scherm ik wil je wat in je oor fluisteren. ik zou het niet pikken hoor ik zou ton het lekker zelf laten doen. oh shit hoi ton :jerry. geintje mannen.

J-Omega

Ik weet het martijn. De MV6 was in het begin zelfs voorzien van 15″ :P

Tja tijden veranderen. Is vooral een kwestie van smaak. Zag er vandaag weer een B1 sedan met die honingraat wielen op Marktplaats staan. Ziet er toch best netjes uit. Ik wacht nog steeds op de foto’s ton :D

TonSR

kerels woensdag gaat het gebeuren en inderdaad 8 wieltjes x 5 bouten
                          en inderdaad zijn ze 15.enne martijn

astie ze niet doet he,nu moet jij ook effe dichter bij komen:hmmz

kan die mooi fluiten naar dat mooie blok uit die a,want hij heb grootse plannen
                          met die lijnsexdual.
                          ihihihihignifgnif,,,,,,,,,,vals lachje,,,,,,,,,,,
                          die gemene ouwe kerel.:jerry:jerry

tcat
                          Deelnemer

Geloof dat ik dit topic wat meer in de gaten moet gaan houden!!!

En allemaal leuk en aardig, dat ik de l@l ben om 1000 bouten over te gaan zetten met 100 velgen,,

Maar als eerst moet er een begin gemaakt worden met demontage van de rest..
                            En als er dan nog tijd over is, kijken we even naar wat velgjes:jerry:jerry

Geloof dacht ik echt dat ik er voor mij zelf naar toe ging en die SR ging helpen.
                            Ondertussen lijkt het er meer op dat het een dagje sleutelen voor hem gaat worden:hmmz

PS @Martijn,
                            je heb iets te hard gefluisterd, nu heeft SR het ook gehoord;)

tcat
                            Deelnemer

Zoekt er nog iemand wat van een A Omega?

Setje mooie HoningRaad velgjes ofzo,
                              kan ik mooi wat bij verdienen om mijn hobby te bekostigen:angel
                              Bak en blok zijn al verkocht:D

TonSR

heheheheheheeh,,,,,hij vergeet wie de sleutel van de loods heeft.
                                en bij deze ,van die zelfde a een mooi 6 cil lijn dualram compleet
                                wegens niet nakomen van beloftes,mogelijk nu in de aanbieding

als mijn honingraadjes verzwunden zijn
                                vgr tonsr.

TonSR

en nog zo wat hij gaat mee om mij te helpen:wtf:wtf:wtf
                                  ik moet mee om hem te helpen ,dus voor zijn belang.

en ff een klusje voor mij wat betreft wielwissel
                                  maar in verhouding met zijn klus stellen die
                                  wieltjes niks voor.

en ja,hij moet zelfs blij zijn dat hij ook is aan een limo
                                  mag werken inplaats van aan die skelter van ze eige.
                                  het is tenslotte een eer als een manta piloot aan een
                                  omi mag werken,dat is tenslote alleen maar weg gelegt
                                  voor de betere en meer ervaren,,,,, rijder,,,,,

schrijf speciaal niet ,,,,,,sleutelaar,,,,, anders zeg tie
                                  doe het lekker zelf dan.:jerry:jerry
                                  vgr tonsr

Sjors-V6

Vind het helemaal niet slecht staan !! alleen i.m.o. vind ik ze net een slag te klein… maar ‘t staat verder goed !

Mirage
                                    Deelnemer

Vind het niet staan op een B.
                                      Waarom geen wat grotere moderenere BBS honingraat?

TonSR

he martijn-maja:argue:argue:argue:argue
                                        heb dat figuur naar jullie geluisterd,zijn we de hele dag
                                        bezig geweest voor hem,enu heeft hij mooi geen
                                        wielbout los gemaakt dus nog steeds zitten me
                                        wieltjes er niet onder.
                                        das mooi jouw schuldt ja.
                                        vgr tonsr.

TonSR

inmiddels alweer een poosje verder ,en,nog steeds niet,kan zelf niet uit de voete
                                          enkelbanden gescheurd.ben ik wel ff zoet mee zit in gips en wat gebeurd er ,kom die tcat ff naar me toe,,moet er wat gedaan worden
                                          aan die skelter van hem,kom tie mijn omi halen.
                                          en nu heeft hij weer wat beloofd,nungaat hij mijn interieur er in zetten,cq vervangen.:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

wat de wieltjes betreft is hij een beetje opgestookt
                                          ik heb het wel gelezen martijn-maja:wub:wub:wub:wub

ik ben benieuwd.
                                          vgr tonsr.

tcat
                                          Deelnemer

origineel gepost door TonSR
                                            inmiddels alweer een poosje verder ,en,nog steeds niet,kan zelf niet uit de voete
                                            enkelbanden gescheurd.ben ik wel ff zoet mee zit in gips en wat gebeurd er ,kom die tcat ff naar me toe,,moet er wat gedaan worden
                                            aan die skelter van hem,kom tie mijn omi halen.
                                            en nu heeft hij weer wat beloofd,nungaat hij mijn interieur er in zetten,cq vervangen.:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

wat de wieltjes betreft is hij een beetje opgestookt
                                            ik heb het wel gelezen martijn-maja:wub:wub:wub:wub

ik ben benieuwd.
                                            vgr tonsr.

Correctie op bovenstaand bericht:
                                            Heb nog geen Omi gehaald voor onderdelen voor mijn ‘skelter’.
                                            This meer nodig voor vervoer, mijn skelter is tijdelijk uit de runing, net als de eigenaar van de Omega:jerry

Want om nu alles op de motor te gaan moeten doen:angel

En al sik het ding dan toch heb, effe maar de goede vrede bewaren en 2 stoeltjes over zetten:jerry:jerry:jerry:jerry

Ben ik blij dat er nog geen bijenkorfen onderzitten:P

TonSR

:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1bij die 2 stoelen hoort ook een achterbank
                                              en 4 deur panelen:fy1:fy1
                                              en der is geen woord gerept over skelter onderdelen halen:o

oja ik was vergeten dat je nog ff naar een of andere audio
                                              shop zou gaan voor me,wat had je ook al weer nodig:P:P:P

was geloof ik iets voor de radio ofzo,kanje dat ook mooi
                                              gelijk ff doenhihhihhihihihihihihgni:wors:wors:jerry:jerry

vgr tonsr.

martijn_maja
                                              Deelnemer

`TCAT zet ff die wielen ff erin en interieur eronder, en ook in die volgorde:angel. want anders mag ik nooit meer koffie komen drinken bij ton. want volgens mij is er iemand heel boos op mij, waarom ik zou het niet weten:jerry. ik heb alleen maar gepraat met jou tcat:jerry. doe dat ff voor onze koos albers:jerry. is die man ook weer gelukkig. gr,martijn

TonSR

:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1koos albers:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
                                                  neeee,dat heb niks met oldscool rock en roll te maken

wat de koffie betreft:hmmz:hmmz:hmmz

sja,wat mot ik hier nu mee,zijn skelter staat in
                                                  de operatie kamer,hij rijd nu in de omi rond
                                                  zonder honingraadjes,zonder cd speler,zonder
                                                  mijn bijzondere mooie nieuwe interieur.

maar hij heeft nu beloofd,om niet meer naar anderen
                                                  te luisteren:hmmz:hmmz.
                                                  en alles ff te regelen voor mij.nou dat is toch fijn he martijn-maja:jerry:jerry:jerry:jerry
                                                  off topic
                                                  zo als je wel heb gelezen denk ik hebben we hier wat
                                                  medische probleempjes,vrouwtje paar weken terug
                                                  nieuwe heup gehad dus loop op krukken
                                                  en ik heb mijn enkel banden gescheurd dus gaat
                                                  hier allemaal beetje stroef.
                                                  dus doet tcat nu zijn best:thumbup:thumbup:thumbup
                                                  om de zakies te regelen.
                                                  martijn-maja gaat allemaal wel goed komen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
                                                  hoop ik:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
                                                  vgr tonsr.

martijn_maja
                                                  Deelnemer

TON, dAT koos albers was maar voor de ouwehoerderij.en van je vrouw ben ik nog niet vergeten,en daarom wilde ik een stap in de goeie richting zetten naar jou toe:angel. omdat ik je wat heb zitten plagen.
                                                    en ik zal het niet meer doenking: koossie:jerry:jerry.
                                                    ton anders moet je tcat ff zeggen dat hij je ommie niet meer mag lenen:hmmz. dat werkt denk ik niet.
                                                    sluit hem op samen met je ommie, en laat hem er pas uit als de auto af is:jerry

TonSR

he martijn-maja hoe heet dat ook weer wind zaait zal zijn ramen dicht
                                                      doen:P:P:P

en opsluiten werk weer niet want dan kan hij niet meer bij de spullen

kijk ff onder manta topic naar nieuw topic van tcat,kan je zien
                                                      waarom hij geen tijd heb voor mijn omi de cc staat in het
                                                      autohospitaal,,had net nog geen reanimatie nodig:P:P
                                                      vandaar dat hij nu rond rij in mijn omi,en nu zit er ineene
                                                      mijn radio cd speler er in:jerry:jerry
                                                      en kerel maak je niet druk dag niet gelachen is een dag niet geleefd

en alles goed en wel ik nam je toch al niet serieus:o:o:o:o:olol
                                                      vgr tonsr.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 54)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.