Forumindex › Forums › Modellen › Omega › honingraat velgen wat vinden jullie
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 september 2009 om 05:57 #17522390
origineel gepost door TonSR
j-0mega,ga ze er as woensdag onder zetten ,even wat pics maken,en zal tcat vragen ze te plaatsen hier.
zal ik gelijk de kunst af kijken,hoe hij dat flikt.
moet hij keer voordoen :P:P:Phersencelletjes zijn niet zo snel meer:P:PNou ben benieuwd ! maak ze meteen even schoon aan de binnen kant als je ze los hebt :thumbup
19 september 2009 om 13:12 #17522391Ik ben eens op het net gaan rondsnuffelen. Heb een paar plaatjes gevonden van de Omega B met honingraatvelgen. Moet eerlijk zeggen Ton, onder een lichte kleur staan ze niet eens zo slecht. Onder een donkere kleur vind ik ze wat te klein tonen.
nog meer foto’s van deze witte: http://eng.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=625005
<span style="font-size:134]
19 september 2009 om 14:02 #17522392Foto,s vertonen verschillende velgen,te weten omega A en senator B velgen!!!!
19 september 2009 om 15:59 #17522393OK, bedankt, weer wat geleerd. Ben dan ook geen kenner op het gebied van Omi & Senni :angel , (‘t ging om ‘t idee).
19 september 2009 om 16:28 #17522394Je inzet is top,foto,s geplaatst:thumbup.maar ben zelf nu ook wel benieuwd welke velgen Ton sr nu eigelijk bedoeld.
Denk zelf de Omega a type:hmmz20 september 2009 om 20:47 #17522395De Velgen die TonSR bedoeld zijn de Honing raadjes die te zien zijn
op alle getoonde pics.Ok, ok, moet bekennen.
De Raadjes staan niet verkeerd onder een licht gekleurde B21 september 2009 om 13:12 #17522396:puke:puke:puke:puke:puke.as je der nie mee gesien wil
worre,rij je effe naar ut hok daar legge 4 andere en
je se effe over ,as sie ze maar weer wel trug set .
oja ja.
vgr tonsr:argue21 september 2009 om 13:19 #17522397gsi :thumbup:thumbupmooie pics,en inderdaad,dit zijn ze ,en ik heb
het al geschreven ,ik heb iets met deze velgen ,vindt het gewoon
mooi,en inderdaad,onder de lichte kleur staan ze beter,,,heb ik ff
mazzel,,die tcat kan mooi hikken wat hij wil ze komen er gewoon
onder is mijn koets ,ja toch,niet dan.
vgr tonsr.21 september 2009 om 19:30 #17522398tcat de onderste bije honing is van een senator die heb ton eg nie dronder gehad. en jacco omega is ook standaard met 15inch geliefert die van ton heb nu 15inch stahl rader. en ja mooi is groter dat ben ik met je eens.
en tcat heb weer wat te doen het weekend :P 8 rader wechseln acht velgen en 20 bouten. of heb je de andere nog onder die reieer sechser liegen. dan heb tcat de hele zaterdag werk :P 8 mit 40 bouten hahaha.
tcat lom eens bij het scherm ik wil je wat in je oor fluisteren. ik zou het niet pikken hoor ik zou ton het lekker zelf laten doen. oh shit hoi ton :jerry. geintje mannen.
21 september 2009 om 20:14 #17522399Ik weet het martijn. De MV6 was in het begin zelfs voorzien van 15″ :P
Tja tijden veranderen. Is vooral een kwestie van smaak. Zag er vandaag weer een B1 sedan met die honingraat wielen op Marktplaats staan. Ziet er toch best netjes uit. Ik wacht nog steeds op de foto’s ton :D
21 september 2009 om 20:46 #17522400kerels woensdag gaat het gebeuren en inderdaad 8 wieltjes x 5 bouten
en inderdaad zijn ze 15.enne martijnastie ze niet doet he,nu moet jij ook effe dichter bij komen:hmmz
kan die mooi fluiten naar dat mooie blok uit die a,want hij heb grootse plannen
met die lijnsexdual.
ihihihihignifgnif,,,,,,,,,,vals lachje,,,,,,,,,,,
die gemene ouwe kerel.:jerry:jerry21 september 2009 om 22:56 #17522401Geloof dat ik dit topic wat meer in de gaten moet gaan houden!!!
En allemaal leuk en aardig, dat ik de l@l ben om 1000 bouten over te gaan zetten met 100 velgen,,
Maar als eerst moet er een begin gemaakt worden met demontage van de rest..
En als er dan nog tijd over is, kijken we even naar wat velgjes:jerry:jerryGeloof dacht ik echt dat ik er voor mij zelf naar toe ging en die SR ging helpen.
Ondertussen lijkt het er meer op dat het een dagje sleutelen voor hem gaat worden:hmmzPS @Martijn,
je heb iets te hard gefluisterd, nu heeft SR het ook gehoord;)21 september 2009 om 22:58 #17522402Zoekt er nog iemand wat van een A Omega?
Setje mooie HoningRaad velgjes ofzo,
kan ik mooi wat bij verdienen om mijn hobby te bekostigen:angel
Bak en blok zijn al verkocht:D22 september 2009 om 08:43 #17522403heheheheheheeh,,,,,hij vergeet wie de sleutel van de loods heeft.
en bij deze ,van die zelfde a een mooi 6 cil lijn dualram compleet
wegens niet nakomen van beloftes,mogelijk nu in de aanbiedingals mijn honingraadjes verzwunden zijn
vgr tonsr.22 september 2009 om 12:49 #17522404en nog zo wat hij gaat mee om mij te helpen:wtf:wtf:wtf
ik moet mee om hem te helpen ,dus voor zijn belang.en ff een klusje voor mij wat betreft wielwissel
maar in verhouding met zijn klus stellen die
wieltjes niks voor.en ja,hij moet zelfs blij zijn dat hij ook is aan een limo
mag werken inplaats van aan die skelter van ze eige.
het is tenslotte een eer als een manta piloot aan een
omi mag werken,dat is tenslote alleen maar weg gelegt
voor de betere en meer ervaren,,,,, rijder,,,,,schrijf speciaal niet ,,,,,,sleutelaar,,,,, anders zeg tie
doe het lekker zelf dan.:jerry:jerry
vgr tonsr23 september 2009 om 06:11 #17522405Vind het helemaal niet slecht staan !! alleen i.m.o. vind ik ze net een slag te klein… maar ‘t staat verder goed !
23 september 2009 om 13:07 #17522406Vind het niet staan op een B.
Waarom geen wat grotere moderenere BBS honingraat?23 september 2009 om 19:24 #17522407he martijn-maja:argue:argue:argue:argue
heb dat figuur naar jullie geluisterd,zijn we de hele dag
bezig geweest voor hem,enu heeft hij mooi geen
wielbout los gemaakt dus nog steeds zitten me
wieltjes er niet onder.
das mooi jouw schuldt ja.
vgr tonsr.2 oktober 2009 om 19:44 #17522408inmiddels alweer een poosje verder ,en,nog steeds niet,kan zelf niet uit de voete
enkelbanden gescheurd.ben ik wel ff zoet mee zit in gips en wat gebeurd er ,kom die tcat ff naar me toe,,moet er wat gedaan worden
aan die skelter van hem,kom tie mijn omi halen.
en nu heeft hij weer wat beloofd,nungaat hij mijn interieur er in zetten,cq vervangen.:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerrywat de wieltjes betreft is hij een beetje opgestookt
ik heb het wel gelezen martijn-maja:wub:wub:wub:wubik ben benieuwd.
vgr tonsr.2 oktober 2009 om 20:08 #17522409origineel gepost door TonSR
inmiddels alweer een poosje verder ,en,nog steeds niet,kan zelf niet uit de voete
enkelbanden gescheurd.ben ik wel ff zoet mee zit in gips en wat gebeurd er ,kom die tcat ff naar me toe,,moet er wat gedaan worden
aan die skelter van hem,kom tie mijn omi halen.
en nu heeft hij weer wat beloofd,nungaat hij mijn interieur er in zetten,cq vervangen.:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerrywat de wieltjes betreft is hij een beetje opgestookt
ik heb het wel gelezen martijn-maja:wub:wub:wub:wubik ben benieuwd.
vgr tonsr.Correctie op bovenstaand bericht:
Heb nog geen Omi gehaald voor onderdelen voor mijn ‘skelter’.
This meer nodig voor vervoer, mijn skelter is tijdelijk uit de runing, net als de eigenaar van de Omega:jerryWant om nu alles op de motor te gaan moeten doen:angel
En al sik het ding dan toch heb, effe maar de goede vrede bewaren en 2 stoeltjes over zetten:jerry:jerry:jerry:jerry
Ben ik blij dat er nog geen bijenkorfen onderzitten:P
2 oktober 2009 om 20:18 #17522410:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1bij die 2 stoelen hoort ook een achterbank
en 4 deur panelen:fy1:fy1
en der is geen woord gerept over skelter onderdelen halen:ooja ik was vergeten dat je nog ff naar een of andere audio
shop zou gaan voor me,wat had je ook al weer nodig:P:P:Pwas geloof ik iets voor de radio ofzo,kanje dat ook mooi
gelijk ff doenhihhihhihihihihihihgni:wors:wors:jerry:jerryvgr tonsr.
3 oktober 2009 om 16:39 #17522411`TCAT zet ff die wielen ff erin en interieur eronder, en ook in die volgorde:angel. want anders mag ik nooit meer koffie komen drinken bij ton. want volgens mij is er iemand heel boos op mij, waarom ik zou het niet weten:jerry. ik heb alleen maar gepraat met jou tcat:jerry. doe dat ff voor onze koos albers:jerry. is die man ook weer gelukkig. gr,martijn
3 oktober 2009 om 20:22 #17522412:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1koos albers:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
neeee,dat heb niks met oldscool rock en roll te makenwat de koffie betreft:hmmz:hmmz:hmmz
sja,wat mot ik hier nu mee,zijn skelter staat in
de operatie kamer,hij rijd nu in de omi rond
zonder honingraadjes,zonder cd speler,zonder
mijn bijzondere mooie nieuwe interieur.maar hij heeft nu beloofd,om niet meer naar anderen
te luisteren:hmmz:hmmz.
en alles ff te regelen voor mij.nou dat is toch fijn he martijn-maja:jerry:jerry:jerry:jerry
off topic
zo als je wel heb gelezen denk ik hebben we hier wat
medische probleempjes,vrouwtje paar weken terug
nieuwe heup gehad dus loop op krukken
en ik heb mijn enkel banden gescheurd dus gaat
hier allemaal beetje stroef.
dus doet tcat nu zijn best:thumbup:thumbup:thumbup
om de zakies te regelen.
martijn-maja gaat allemaal wel goed komen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
hoop ik:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
vgr tonsr.4 oktober 2009 om 17:12 #17522413TON, dAT koos albers was maar voor de ouwehoerderij.en van je vrouw ben ik nog niet vergeten,en daarom wilde ik een stap in de goeie richting zetten naar jou toe:angel. omdat ik je wat heb zitten plagen.
en ik zal het niet meer doenking: koossie:jerry:jerry.
ton anders moet je tcat ff zeggen dat hij je ommie niet meer mag lenen:hmmz. dat werkt denk ik niet.
sluit hem op samen met je ommie, en laat hem er pas uit als de auto af is:jerry4 oktober 2009 om 17:24 #17522414he martijn-maja hoe heet dat ook weer wind zaait zal zijn ramen dicht
doen:P:P:Pen opsluiten werk weer niet want dan kan hij niet meer bij de spullen
kijk ff onder manta topic naar nieuw topic van tcat,kan je zien
waarom hij geen tijd heb voor mijn omi de cc staat in het
autohospitaal,,had net nog geen reanimatie nodig:P:P
vandaar dat hij nu rond rij in mijn omi,en nu zit er ineene
mijn radio cd speler er in:jerry:jerry
en kerel maak je niet druk dag niet gelachen is een dag niet geleefden alles goed en wel ik nam je toch al niet serieus:o:o:o:o:olol
vgr tonsr. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.