Hoii ik ben Alex, en dit is m'n Astra GSI

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hoii ik ben Alex, en dit is m'n Astra GSI

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219144
    AlexAstra
      Lid sinds:
      25 March 2010

      Hoii allemaal op het opel forum,

      na een jaartje in het bezit te zijn van een Astra GSI 2.0 8v vind ik het leuk om andere opel fans m’n hobby te laten zien.

      Toen ik net m’n rijbewijs had wilde ik graag een Golf model 3 uitbouwen zodat ik m’n auto kon gaan showen op meetings, en al snel kwamen er andere velgen, uitlaatje, custom made achterklep enz enz op.

      Fototje van de Golf:

      De auto was al aardig op weg om een show auto te worden totdat ik tijdens het file rijden achterop m’n voorganger klapte…, ik kon wel janke want er was al aardig wat tijd en het nodige geld ingepompt om de Golf verreweg van standaard te maken.

      Voordat ik het wist ben ik aan het opnieuw opbouwen gegaan van de voorkant en bij de garage voor de zekerheid laten kijken of de auto nog veilig was voor op de openbare weg, ik hoopte natuurlijk van wel, maar het tegendeel was waar…, het chassis was aan de voorkant verwronge, vooral bij de veerpoten want die waren een kwartslag gedraaid en als hij gerepareerd zou worden kost dat net zoveel als dat ik een andere goede 2dehands auto aan zou schaffen…

      Zo gezegt zo gedaan, en de auto werd in onderdelen op internet verkocht, en van de opbrengst ben ik rond gaan kijken naar een andere auto.

      M’n broertje had intusse een standaard kadett gekocht en met een goeie vriend van hem (Erik, ook wel bekend als de jongen met de witte E Kadett, en de zwarte D kadett hier op het forum) de auto uit gaan bouwen en Erik wist al erg veel via z’n vader vanuit de Opel garage van hoe de Kadett’s in elkaar zitten en hoe het nodige onderhoud van een Kadett gedaan moet worden.

      Fototje van die van m’n broertje (in opbouw)


      en fototje’s van die van Erik:

      Samen 2 Opel freaks die in hun vrije uurtjes aan hun Kadettjes sleutelde (en nog met veel plezier doen) en m’n broertje nam me mee naar meetings waar ik inspiratie op kon doen en toen ben ik voor de Astra F GSI gevallen, en zo op internet op zoek gegaan naar een Astra GSI.

      Na een hele poos te hebben gezocht ben ik een Rood met zwarte Astra tegen gekomen en toen was ik meteen verkocht, zo gezegt zo gedaan, en hup de Opel gekocht van de jongen die met veel plezier in de Opel gereden had, maar die zocht weereens wat anders, dus daar was ik erg blij mee want nu ben ik de trotse eigenaar van de Astra:D

      fototje van m’n Astra:

      fototje van die met m’n broertje erbij:

      #17647052
      Oenatje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom,

        neem ook eens een kijkje op http://forum.astragsi.nl/

        #17647053
        Dkadett84
          Lid sinds:
          9 August 2009

          Welkom vriend :D

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Hoii ik ben Alex, en dit is m'n Astra GSI’ is gesloten voor nieuwe reacties.