He ben Cooter,
Naam heb ik van vrienden gekregen omdat ik altijd weer motoren aan de praat krijg hahah.
Ben begonnen met het Franse gebeuren Citroen, Peugeot daarna nog een Renault Savrane, en toen toch erg klein een Fiat Cinquecento of zo iets.
En toen was ik het helemaal zat ik wou altijd al Opel, schuld van de garage die hadden een Astra GTI Automaat en daarom raakte ik verliefd op Opel.
Maar goed nu sinds twee weken een Corsa B 1.7D overgenomen voor 400 ballen. En vies en smerig Bah.
Na aardig wat werk ( schoonmaak ) werk, zoals filters vervangen Olie verversen en schoonmaak bende in de olie waarvoor bedoeld en in de tank ook schoonmaak zooi van Wyns weet je niet. Na uren schrobben van het interieur is dan toch eindelijk allemaal schoon. pffff
Nu bijna 2000 km veder heb ik hem toch voorzichtig open getrokken en waar ie in het begin hijgend en puffend de 130 km/h haalde deed ie nu lachend 160 km/h.
Dus ja ik ben erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt en eindelijk een stukje Duitse degelijkheid heb ik ben ZEER te vrede !!!