Hoi allemaal!

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225283
    Brooks
      Lid sinds:
      28 August 2010

      Dag mensen,

      ook lid geworden van het forum, hier een stukje over mijzelf.

      Ben Bart (Brooks bijnaam van vroeger uit).
      woonachtig in Overijssel vlak bij Almelo in de buurt.
      Ben doordeweeks ‘actief’ als student heb een mbo werktuigbouw opleiding achter de rug en ben door gestroomd naar hbo werktuigbouw zit nu in het 2e jaar (februari instroom voor mensen die het interesseert) ;)
      bevalt goed en natuurlijk tijd genoeg om aan de hobby te spenderen tevens ook nog soms werkzaam om wat bij te verdienen.
      reis dagelijks dan ook met m’n Kadett C naar Enschede (saxion). Natuurlijk wordt deze auto dan ook als gewoon vervoersmiddel gebruikt.

      ben begonnen met een Kadett C coupe te restaureren
      een 2.4 met carburateurs er zat me te veel tijd in deze auto om hem te gaan gebruiken als dagelijkse auto. Hiervoor heb ik toen een Kadett C caravan (1200) opgeknapt.
      deze staat nu in de plamuur om een paar kleine deukjes e.d. bij te werken (motorkap, voorfront, achterbumperdekplaat, kofferklep)
      rij nu rond met een ander coupetje (1200)

      Bijgaand foto’s

      carvan voor het dagelijkse vervoer na de opknapbeurt komen hier 13” Atsjes onder met 175-50-13 banden ook nog een nodige verlaging

      tijdelijk coupetje rondom korte koni’s, sr spiegels en stuur.

      wel een oude foto, kon zo niet wat anders vinden… coupe met 2.4 voor de restauratie, is verder niets aan veranderd alleen de verstralers er voor afgehaald.

      auto waar m’n vriendin mee rijdt tevens ook m’n eenige C1 (1200)

      groeten Bart

      #17720442
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        welkom hier dat c1 tje van je vrieindin zon eentje hebben wij ook gehad zelfde kleur alleen was dat een 1600:thumbup:thumbup:thumbup

        #17720443
        Brooks
          Lid sinds:
          28 August 2010

          Kleur is goed :D
          alleen 1600 is beter ;), ding loopt wel lekker moet ik zeggen heeft bij de vorige eigenaar 22 jaar in de garage gestaan… ongelaste auto :agent

          #17720444
          Astra F Vaassen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 February 2010

            Nette wagentjes hoor:o

            #17720445
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              origineel gepost door Brooks
              Kleur is goed :D
              alleen 1600 is beter ;), ding loopt wel lekker moet ik zeggen heeft bij de vorige eigenaar 22 jaar in de garage gestaan… ongelaste auto :agent

              das uniek he ongelast vind ze maar moet je soms jaren geduld voor hebben :thumbup:thumbup

              #17720446
              Mak-mc
                Lid sinds:
                22 August 2010

                Zozo, als daar het Kadett virus niet heeft toegeslagen…

                ik denk dat een 2.4 ook ergens niet helemaal handig is als dagelijks vervoer (benzineverbruik misschien?)
                wel leuk om anderen je achterlichten te laten zien (vooral ook een typeplaatje met 1200 achterop laten zitten :P )

                #17720447
                Brooks
                  Lid sinds:
                  28 August 2010

                  @ kermitkiller, geluk mee gehad dat de auto er ook nog goed uitzag….

                  @ ducantoni 2.4 van mij is nog niet echt een racer hoor… loopt lekker maar niet opgefokt of iets…
                  wel lekker om mee te touren :afro

                  #17720448
                  Mak-mc
                    Lid sinds:
                    22 August 2010

                    Nou, ik mag wel zeggen dat een Kadett met 1600 motor al aardig liep/loopt, dus ik had al hoge verwachting van die 2.4.
                    Uit welke auto komt dat blok oorspronkelijk vandaan?

                    #17720449
                    Brooks
                      Lid sinds:
                      28 August 2010

                      Komt uit een omega 2.4i
                      heb er dubbele 40’er solexen opzitten, maar op lpg aan het lopen…. zat er toen der tijd op toen ik hem gekocht heb gekeurd en al dus dacht van dat laat ik zitten. problemen gehad met het laten draaien van de motor bleek achteraf een kapot contactslot dat te weinig spanning door liet (gemeten met een controle lamp niet met een multimeter:argue) maarja was ook de eerste auto wat ik klaar heb gemaakt.
                      verders niets gedaan aan de motor…. zit nog wel een 3.89 achteras onder met 40% sper…
                      in combi met de 15 inch wielen allemaal net niet naar mijn mening loopt zeker lekker! en ook wel snel maar pakt niet zoals benzine en eigenlijk te weinig luchtinlaat…..
                      wel zeer tevreden verders over het resultaat ;)

                      #17720450
                      Fct_blondi
                        Lid sinds:
                        12 August 2010

                        welkom tukker! :)

                        #17720451
                        Christian-tsx
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 May 2008

                          mooie kadetten heb je daar en je komt uit de buurt zie ik. dacht ik wel, gezien je naam. die komt wel meer voor in twente.

                          heb zelf ook een 2.4 met 40er webers. en een speras van volvo. geen idee hoe het rijdt maar daar kom ik binnenkort wel achter.

                          oja, en welkom hier trouwens:P

                          #17720452
                          Brooks
                            Lid sinds:
                            28 August 2010

                            @ Fct-blondi, Dank u

                            @ Cristian-tsx, Nog foto’s van de speras te vinden hier op het forum? altijd interessante ombouw..

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Het onderwerp ‘Hoi allemaal!’ is gesloten voor nieuwe reacties.