Bedankt. Want er zitten vast wel ergens merktekens op neem ik aan? hoewel ik hem zelf ook altijd afteken voor de zekerheid. Morgen avond maar even aan beginnen. En laten vlakken.
Er zit een streepje op het nokkenastandwiel,en een uitsparing aan de bovenzijde van het (plastic) distributiehuis.
Als je de krukaspoelie verwijderd (met luchtsleutel),dan zie je op het krukastandwiel,een pijl staan,en een uitsparing,aan de onderzijde van het distributiehuis,zie tekening,kan niet missen.
Heb hem er net afgehaald. Tussen het bovenste gedeelte van de kop waar de nokkenas in ligt en het onderste gedeelte. Zit daar geen pakking oid tussen? Dit zou toch wel enigsinds iets af moeten sluiten.
bij mijn c14nz zat er ook niks tussen, heb er maar een pakking kit tussen gedaan ! na 600 km nog geen lekage, dus neem aan dat een laagje kit voldoende moet zijn
Ik heb de koppakking vervangen. Je zag duidelijk dat bij de 4e cillinder de pakking door was. Ook was de zuiger en de bougie nat. Dit verklaard dus ook het onregelmatig lopen bij koude start. Gelukkig alles opgelost. Bedankt voor de reacties!