Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Hoezo Politie heeft niks beters te doen?!?!?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2010 om 18:27 #17631182
haha geniaal! Hoe kom je op het idee :P
17 maart 2010 om 18:59 #17631183Ga boeven of kippen vangen!!!………zeikzakken:puke
Ik zou er achter ook een hangen:P
grt
17 maart 2010 om 21:47 #17631184Haha geniaal die kip :wors
18 maart 2010 om 09:52 #17631185Ik zou gewoon zeggen dat je het niet in de gaten had, en dat de kip waarschijnlijk geschept is met oversteken. Dat moeilijke gedoe van de politie af en toe :thumbdown
18 maart 2010 om 21:35 #17631186ik vind hem goed, kippetje gewoon terughangen.
ik ben vandaag aangehouden omdat ik te langzaam reed met de vrachtwagen…..
stelletje :cryben namelijk vrachtwagen monteur en moest een proefrit maken, op de terugweg over die weg (á 2.5km) heb ik constant 25 – 30 km/h gereden. uiterst links op de rijbaan zodat mensen achter me ook langzaam moesten.
krijg ik een hele preek dat ik gewoon door moet rijden enzo,
en ik verklaren dat die chauffeur klaagde over schokkerig gedrag rond de 30 km/h. (waar natuurlijk geen hol van waar is, maar dat hoeft hij niet te weten)
meneer de blauw pet werd een beetje boos en zei dat die een bekeuring ging geven voor het niet dragen van een gordel.en toen reageerde ik met : ALSTUBLIEFT, ECHT SERIEUS ALSTUBLIEFT. SCHRIJF DIE BEUKEURING UIT.
toen stond die helemaal raar te kijken, en vroeg waarom.
en ik met een :D, er zitten namelijk geen gordels in deze vrachtwagen want hij is van voor 1986 en toen waren ze nog niet verplicht.toen mocht ik weer doorrijden want ik stond iets van 15 – 20 minuten gewoon schuin over de rijbaan en hield al het verkeer op
19 maart 2010 om 13:30 #17631187origineel gepost door eddie gsi
ik vind hem goed, kippetje gewoon terughangen.ik ben vandaag aangehouden omdat ik te langzaam reed met de vrachtwagen…..
stelletje :cryben namelijk vrachtwagen monteur en moest een proefrit maken, op de terugweg over die weg (á 2.5km) heb ik constant 25 – 30 km/h gereden. uiterst links op de rijbaan zodat mensen achter me ook langzaam moesten.
en ik verklaren dat die chauffeur klaagde over schokkerig gedrag rond de 30 km/h. (waar natuurlijk geen hol van waar is, maar dat hoeft hij niet te weten)
meneer de blauw pet werd een beetje boos en zei dat die een bekeuring ging geven voor het niet dragen van een gordel.en toen reageerde ik met : ALSTUBLIEFT, ECHT SERIEUS ALSTUBLIEFT. SCHRIJF DIE BEUKEURING UIT.
en ik met een :D, er zitten namelijk geen gordels in deze vrachtwagen want hij is van voor 1986 en toen waren ze nog niet verplicht.toen mocht ik weer doorrijden want ik stond iets van 15 – 20 minuten gewoon schuin over de rijbaan en hield al het verkeer op
:jerry :jerry
is lachen
19 maart 2010 om 13:40 #17631188origineel gepost door eddie gsi
ik vind hem goed, kippetje gewoon terughangen.ik ben vandaag aangehouden omdat ik te langzaam reed met de vrachtwagen…..
jezus… ga boeven vangen..
echt soms kansloos machtsvertoon van het blauw hier in NL :(
gewoonweg zonde daar gaat de reputatie van de politie zeg maar!!
pak dan die lui die gewoon te hard rijden (val ik ook onder :P) of die wat dan ook doen!
maar dit slaat echt nergens op….!:puke:puke19 maart 2010 om 18:43 #17631189vandaag een boete gekregen voor 6 km te hard:wors
19 maart 2010 om 19:02 #17631190Zo heb je nog iets aan de politie :p:D
21 maart 2010 om 08:43 #17631191gewoon doorrijden met je kip, ze vervelen zich gewoon te erg.
eigenlijk nu allemaal zon kip onder de auto hangen voor een week dan hebben ze wat te doen;)en wel een goede met die vrachtwagen. hopelijk lekker de weg geblokkeerd;)
21 maart 2010 om 10:07 #17631192origineel gepost door TedMechanic
Zal wel onder “aanstootgevend gedrag” vallen zeker?Volkswagen rijden?:)
Die kip is wel kei grappig trouwens hahahaha
21 maart 2010 om 16:20 #17631193origineel gepost door mayhem
als ze je nu nog een keer aanhouden zeg je gewoon ‘als ik jou was zou me collega’s wat beter in de gaten houden ipv moeilijk te doen over een rubber kip’kan je wel geld kosten, denk niet dat die opmerking gewaardeerd word
[size=-5]wacht op de mensen die deze opmerking ook niet kunnen waarderen[/size]
Joop deze opmerking kan ik niet waarderen :thumbdown
haha lekker boeie die kip :jerry:jerry
ik zeg: TERUG HANGUHHHH:jerry:jerry:jerry
ik zou niet weten waarvoor men jou een proces-verbaal zou willen en of kunnen schrijven :vertag
gr vinc:agent
21 maart 2010 om 16:20 #17631194origineel gepost door mayhem
als ze je nu nog een keer aanhouden zeg je gewoon ‘als ik jou was zou me collega’s wat beter in de gaten houden ipv moeilijk te doen over een rubber kip’kan je wel geld kosten, denk niet dat die opmerking gewaardeerd word
[size=-5]wacht op de mensen die deze opmerking ook niet kunnen waarderen[/size]
Joop deze opmerking kan ik niet waarderen :thumbdown
haha lekker boeie die kip :jerry:jerry
ik zeg: TERUG HANGUHHHH:jerry:jerry:jerry
ik zou niet weten waarvoor men jou een proces-verbaal zou willen en of kunnen schrijven :vertag
gr vinc:agent
22 maart 2010 om 22:23 #17631195origineel gepost door Mijncorsa.nl
origineel gepost door TedMechanic
Zal wel onder “aanstootgevend gedrag” vallen zeker?Volkswagen rijden?:)
Pardon?
22 maart 2010 om 22:43 #17631196wat een zeikerds.
ik moest ooit eens een sticker van mijn achterraam verwijderen.
was zo’n visje maar in dit visje stond satan.
was wel zo groot als het hele achterraam.
maar hij moest er af terplekke.
was te rascistich.
maar dat een kip niet mag.
wat een gezeik.
heb ze ook wel gezien met een hand onder de auto.29 maart 2010 om 11:16 #17631197origineel gepost door brobbel1
wat een zeikerds.
ik moest ooit eens een sticker van mijn achterraam verwijderen.
was zo’n visje maar in dit visje stond satan.
was wel zo groot als het hele achterraam.
maar hij moest er af terplekke.
was te rascistich.
maar dat een kip niet mag.
wat een gezeik.
heb ze ook wel gezien met een hand onder de auto.hoezo mag niet dat is jou geloof toch, en in nederland mag elk geloof:angel
29 maart 2010 om 11:20 #17631198ja dat dacht ik ook.
2 april 2010 om 14:49 #17631199Heb hem er trouwens weer onder hangen;)
Dat ze maar verrekke
2 april 2010 om 19:01 #17631200Kippeneukers
2 april 2010 om 19:09 #17631201origineel gepost door 14XE
Kippeneukers:P dat ze die geile kip niet in beslag hebben genomen voor inwendig onderzoek :o
3 april 2010 om 08:59 #17631202origineel gepost door Rekord-Rob
origineel gepost door 14XE
Kippeneukers:P dat ze die geile kip niet in beslag hebben genomen voor inwendig onderzoek :o
ff anaal-lyseren? :P
origineel gepost door Fl!pke
@ McKaamos ;Zou ik moeilijk kunnen zeggen als mijn Corsa maar 140 rijdt:POk, ok. 240 dan! (egh wel!! :P )
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.