Hoeveel waard auto 8v

Forumindex Forums Modellen Calibra Hoeveel waard auto 8v

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    westcoast

Hallo,
      Ik heb ier nog een calibra staan die zeer weinig gebruikt is en hier eing maar in de weg staat.
      Het is nogal moeilijk om deze weg te doen aangezien deze nog in zeer goede staat is maar op de markt niet veel waard is.
      Het is een blauw/groene (kameleonverf) calibra van 92′ met maar 70.000Km. Deze heeft een automatische versnellingsbak en heeft elektrische ramen en een lederen interieur.
      Hoeveel zou ik nog kunnen vragen hiervoor?

Anoniem

Zie marktplaats!
        Staat genoeg waarmee je het kan vergelijken.

Elke 10.000 KM Minder doet gemiddeld 100 Euro met de prijs.

Deactivated2

Is net wat een liefhebber wil betalen.
          Zo normaal zou ik zeggen 1000 a 1500 max!!!!

2slow
          Deelnemer

Das lekker moeilijk. Dingen brengen niets op. Ik zou zeggen als je de plek hebt lekker stallen en over 10 jaar weer eens kijken. Tis jammer om zo’n goed ding te verknallen voor weinig.

Pastra
            Deelnemer

Lekker stallen inderdaad, heb een calibra v6 met 144.000 weggezet.
              Helemaal opfrissen, en met weekend meetings mooi mee op een ambulance.

En in de winter ook lekker binnen houden. Ik zeg stallen die auto, in de winter schorsen en doek er over. In de zomer, even poetsen, stukje rijden en weer wegzetten.

Mirage
              Deelnemer

origineel gepost door Pastra

Die hards doen niks met een ambulance of de auto moet stuk zijn…

calibra_8v

wegzetten beste optie als je er niet per se vanaf moet:hmmz

nu vang je er met moeite maar 1000 voor mischien, omdathet ´maar´ een 8v is

en over 10 jr levert ie veel meer op omdat het dan een zeldzame verschijning is :P
                  =
                  heb je geen :kewlpics

Pastra
                  Deelnemer

origineel gepost door Mirage

origineel gepost door Pastra

Die hards doen niks met een ambulance of de auto moet stuk zijn…

Het gaat mij er om, vorig jaar gingen we met een grote groep aanrijden, en bij iedereen zat de auto al vol, maar er moest nog VEEL meer mee. Dus kwamen er grote tentstokken e.d. bij mij in de auto. Maar omdat er wat dingen gaan veranderen intern aan de Calibra gaat dat niks meer worden.

Nu kan ik een bussie regelen, en een ambulance, ken alle troep van iedereen in da bussie, en de calibra er dan achter.
                    Moet alleen even een E-rijbewijs scoren:jerry

En voor de dagmeetings gaat de calibra gewoon de weg op;) wees maar niet bang

kaneelschep
                    Deelnemer

:D Aaah dan kan het wel ja! Ik heb ook altijd beetje raar gevoel met normale straat autos die op ambulances binnen komen.
                      Kom je met je auto uit 1925 en moet je er 250 km voor rijden dan zeg ik ok… Dat kan nog.. :P

Lex
                      Deelnemer

zou het haast proberen bij een handelaar of dealer;die gasten kijken alleen maar naar de km stand haast.
                        particulier krijg je er niks voor

Pastra
                        Deelnemer

Ondanks dat de calibra alleen met dagmeetings buiten op de weg zal komen(hopelijk), zal de calibra weinig kilometers draaien.
                          Dit wil ik echt met tot het minimum beperken.

Over een tijdje zal er een totale workshop komen….

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.