Hoeveel kost een Nieuwe Astra Toure 1.6 motor

Forumindex Forums Modellen Astra Hoeveel kost een Nieuwe Astra Toure 1.6 motor

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18553184
    Ber S
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 June 2024

      Wij hebben een Opel Astra Tourer 1.6 bouwjaar 2018  distributie ketting is gebroken en mijn motor is dus stuk.

      De garage waar ik bij ben staat onze auto nu al 1 week en wil hem dus weer vlug bij me hebben waar nu nog niet zo op gaat lijken

      ik heb paar keer naar Hoofdkantoor in Amsterdam gebeld  hoe dat nu kan maar zal alles neem ik aan zelf moeten betalen dus of er moet een revisie motor in of een nieuwe en als een nieuwe niet zo verschild dan een revisie motor dan kan ik er beter een nieuw in laten zetten  dus gebeld naar Hoofdkantoor in Amsterdam met de vraag hoeveel kost een nieuw Astra motor voor onze auto en wordt door verwezen naar dealer in Heerenveen email door geven mijn kenteken krijg met 15 min een bericht echter na 3 uren niets en weer gebeld er wordt weer bericht naar de werkplaats door gegeven en na 1 1/2 uur nog niets weer gebeld op ik morgen middag ergens weer kan bellen hoe moeilijk is het nu bij een Opel Dealer de prijs van een motor op te vragen.

      Nu mijn vraag wie weet wat een nieuwe Opel Astra Tourer 1.6 kost vanaf bouwjaar 2018

      wat is beter een revisie motor of een nieuwe als de prijs niet zo erg verschillen  maar dat weet ik dus niet.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.