Hoeveel kleplift heeft een C16NZ?

Forumindex Forums Techniek Overige motor types Hoeveel kleplift heeft een C16NZ?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    CorsaTR

Inmiddels heb ik alweer een tijd geleden het nokkenas van een C16NZ in mijn 12s motor gebouwd.
      Maar ik weet nog steeds niet hoeveel kleplift ik hiermee erbij gekregen heb, en dat is wel leuk om te weten.

Dus wie weet hoeveel de kleplift van de in- en uitlaatklep van een C16NZ motor is?

Alvast bedankt:wors

Arie

McKaamos
      Deelnemer

Iemand met een Astra F of Corsa B werkplaatshandboek moet je dat wel kunnen vertellen.
        Misschien dat je ook wel ergens Opel TIS 2000 vandaan kan halen, staat het vast ook wel in.

Heb je trouwens al filmpjes? ;)

CorsaTR

Ik ben nu dat Opel TIS 2000 aan het downloaden, het ziet eruit als een groot digitaal werkplaatshandboek.
          Hopelijk staat het er in, bedankt voor de tip!

Ik heb eergisteren een afstellamp besteld en zal na het afstellen van de ontsteking een filmpje posten:thumbup

EDIT: Opel TIS 2000 gaf niet dit soort info, helaas:(

De opeldealers hier (2x P.A. van der Kooij) wisten het ook niet..
          Dus als iemand wel het antwoord weet of waar ik het wel kan vinden, alvast bedankt!

CorsaTR

ff me vraag weer omhoog schoppen..

In TIS2000 heb ik het niet kunnen vinden.. helaas.

En de afstellamp die ik kocht was ook klote, hij brandde veel te lang om het ‘stroboscoop effect’ te krijgen:mad:

Dusja mocht iemand het weten, maak me blij:D

Alvast bedankt!

McKaamos
            Deelnemer

Misschien een Haynes handleiding voor de Astra F? In die auto is de C16NZ aardig vaak gebruikt volgens mij.
              In m’n Corsa boek stond wel de kleplift van een C14NZ enzo. En je kan het vast wel ergens vinden in PDF vorm.

kadettEsedan
              Deelnemer

in het Haynes Opel Kadett Service And Repair Manual staat ook een hoop info over de motoren hier zou je ffe in kunnen kijken.
                document ffe google en downloaden.
                :)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.