hoedeplank speakers corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa hoedeplank speakers corsa

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Leonvg

ik rij nu bijna 3 jaar in een corsa en vind dat deze wel een keer toe is aan betere kwaliteit geluid.
      Ik zou graag speakers in mijn hoedeplank willen hebben maar heb hier de balle verstand van om maar effe zo te zeggen.
      nou is mijn vraag aan jullie of er iemand is die me hier een beetje op de hoogte kan brengen.
      -zoals wat voor speakers kan ik er het best in leggen? (heb niet zo’n groot budget en graag een goede bass)
      -en moet ik mijn hoedeplank versterken? eentje van mdr ofzo
      -en ik heb ook maar een simpele radio, kan het daar gewoon mee of is het betere om ook een andere radio te nemen
      -en kan het met alleen speakers voor de hoedeplank of moeten die in de deur ook vervangen worden?

plz help me

jaspersroosens

hallo,
        je kan ze gewoon in de hoedeplank maken maar als je hem ooit wilt verkopen ofwel verkoop je hem met gaten er in of zonder of weer een nieuwe kopen moet je ook aan denken.
        ik had 11 boxen in de corsa zitten en 1 woofer
        2 in elke deur
        1 achterpaneel
        de rest int koffer geeft een heel goed geluid maar kost ook een hoop geld.
        en miss kan je een setje kopen op cargoods ofzo is dacht ik 120 euro voor in de deuren en dan ken je zelf nog kiezen of je groten in je hoedeplank wilt of niet of geen in de hoedeplank maar wel in het koffer dan moet je ook weer kisten kopen, dus het licht er aan of je het echt in je hoedeplank wilt en het geld voor boxen zou ik niet besparen je kan ze altijd nog naar een volgende auto nemen en als je minder geld hebt zou ik nog even sparen voor degelijk matriaal want miss zijn ze na een paar maanden al kapot gespeeld.
        en de radio kan je houden of als het toch niet naar je zin hard gaan kan je een andere kopen of een versterker (:
        en ik zou ze in de deur ook vervangen want ik had ze eerst niet vervangen en na 2 weken waren ze al kapot (:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.