Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Hoe werkt het?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 juli 2009 om 20:33 #17210754
Hallo,
Maandag haal ik mijn vectra GTS c van 2005 op.
Er zit navigatie naf 70 zoiets, iedergeval zo’n hoge radio en die heeft 2 cd ingangen een vor nav en een voor cd.
Nu heb ik in mijn Zafira nu een carkit…..nokia
De tel in de houder wordt opgeladen en werkt via speakers..Maar nu heb ik niets, en heb er niet te veel verstand van, maar ik ben ook zwaar rugpatient,,,en kan helaas weinig meer….
Is het mogelijk een hou to make te plaatsen??
Of is hij eral, dus totaal waar de draden end..Of weet iemand andes hoe ik het kan doen,,,,of?
Ik hoor graag..Ik wil geen bekeuringen…
En ja soms vooral als je invalide bent is het handig..
Ik gebruik het niet elke rit althans wel de tel er elke rit in, maar wordt niet elke rit gebeld of bel ik vaak..Hoe duur kost zo’n apparaatje ?? goed werkend
18 juli 2009 om 20:57 #17502227Heeft u een telefoon met Bleuthoot????
Zo ja dan zou ik voor een parrot gaan.
Deze is niet merk gebonden daarom ook te gebruiken als er een ander toestel wordt gebruikt.Alle voorzieningen worden aangesloten op de stekkers van de radio
Het geluid gaat via de speakers en schakelt meteen het geluid van de radio uit.
Enige wat zicht baar is is een schermpje Telefoon hoeft niet meer in een houder geplaatst te worden.
GR Jack
18 juli 2009 om 21:03 #17502228ik gebruik al 5 jaar een Parrot CK3100. Via bluetooth . . . dan hoeft je telefoon niet eens uit je zak.
En al 5 jaar HEEL tevreden hiermee.Hierbij kan ik alleen zeggen dat ik ook met nokia’s goede ervaringen heb.
Ik heb een keer een samsung D900 gehad, prima om te bellen . . . maar op de carkit een ramp.
Dat ding deed om stroom te besparen de BT verbinding af en toe afkappen . . . lekker handig als je zit te bellen.
Dan hoor je ineens in je broekzak . . . Hallo Hallo.Er zijn volgens mij ook verloop stekkers voor het ISO blok achter je radio. Dan is het alleen een kwestie van klikkerdeklik.
En even een plekkie zoeken voor je Display van je Parrot.
18 juli 2009 om 21:04 #17502229wat zijn we eensgezind jack :D
18 juli 2009 om 21:05 #17502230Hallo,
Ja een Parrot kan ik je ook aanbevelen, heb er pas nog één in een bedrijfswagen ingebouwd, is plug and play.
Kost iets meer dan Euro 100,- inbouw stelt niet veel voor, werkt super, mits je telefoon geschikt is.
Groetjes, Joche
18 juli 2009 om 21:38 #17502231ik heb ook de ck3100 en is erg gebruiksvriendelijk:thumbup
en is ook mooi weg te werken in een vec Cking:19 juli 2009 om 07:23 #17502232origineel gepost door gts power
ik heb ook de ck3100 en is erg gebruiksvriendelijk:thumbup
en is ook mooi weg te werken in een vec Cking:dan moet die ook passen in een vectra a om weg te werken :P daar kan die waarschijnlijk gewoon in het asbakje :D
19 juli 2009 om 07:38 #17502233van de mijne heb ik ff geen foto . . . maar in mijn B’tje zittie ook in de asbak.
Als je die in de asbak wil zetten, moet je even het schermpje open schroeven en de stroomdraad naar achteren plaatsen ipv naar beneden. Dan heb je wat meer inbouw ruimte.
19 juli 2009 om 21:06 #17502234Ik vind de oplossing in astbakje top, ik heb morgen mijn vectra c GTs en rook niet..
Ellende is alleen inbouwen, gezien ik met mijn rug zit door bouwongeval,…3 etages, dus ik heb daar moeite mee…
Inbouwen door bedrijf zal wel duur zijn, en ja werken toch minder netjes het is niet van hun dus,,,,moet snel snelWie weet een oplossing
Ik woon in Almere,,,anders konen we misschien wat regelen tegen betaling natuurlijk,,,
Ik ben wel een type het moet netjes,,,en ik denk ieder hier als ik alles zie…en lees
In de asbak moet je wel wat extra kabel hebben, las ik omdat de software stekker van de vectra c daarzit…Ik ben bang als ik alles eruit haal ik met onderdelen blijf zitten, en die radio/navi eruit halen..?
Misschien duilijke handleiding mogelijk of…?
bedankt alvast..
morgen de grote dag….
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.