Hoe werkt dit op de nieuwe Meriva???

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Hoe werkt dit op de nieuwe Meriva???

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    keeskoning

Afgelopen Vrijdag onze nieuwe meriva 1.4 Turbo Cosmo gekocht. Deze is voor zien van Executive pakket, UPC1 en Cosmo plus pakket. Een hele verzameling maar:

– Ik kan bepaalde instellingen niet vinden zoals Pers. Instellingen waarmee je een aantal ingestelde zaken in de auto kan toewijzen aan je sleutel.
      – Localisatie licht werkt niet. Staat aan in de instellingen maar alleen de interieur verlicht brand. Zou volgens de beschrijving ook de buitenverlichting moeten branden.
      – Volgens de beschrijving kan je een alarm instellen dmv 2x op je sleutel (dicht) in 10 sec te drukken. Zie niet dat een led op je dashbord gaat branden. Alleen knipperen 2x mijn (dacht) richting aanwijzers… Zit er nu wel of geen Alarm op!!

Veel gelezen dat met instellingen in je systeem een verschil kan zijn of de motor ingeschakeld is of niet. Bij mij maakt het geen verschil. Is er iemand die soort gelijke vragen/problemen heeft? De Garage wist ook niet direct het antwoord???? en die zijn ook nog aan het kijken maar je weet nooit…

TJINNE

Op mijn Zafira zit ook een alarm en als ik hem sluit moet ik ook 2x drukken op sluiten , de eerste maal hoor je de vergrendeling van de deuren toeslaan en de tweede maal hoor je enkel een klik, ik kan het ook nog zien op mijn achterste zijruiten van het koffergedeelte daar zit rondom in de ruit een gele lijn en in de hoek staat het woord “ALARM” ik weet natuurlijk niet ofdat het bij de Meriva hetzelfde is , ik kan ook het binnenalarm uitschakelen voor het geval dat je een hondje of een kind voor enkele minuten achter laat in de auto ,daarvoor moet ik een knop indrukken naast de plafondverlichting en dan knippert het rode licht op mijn dashboard , dan heb ik 10 sec. tijd om uit te stappen en 2x op mijn sleutel te drukken en dan blijft het rode lichtje vast branden, groetjes en suc6 nog met je new wheels , Tjinne :thumb

frankAstraG

Volgens mij heeft de nieuwe meriva, standaard geen alarm, ook niet bij de uitvoering cosmo, of de optie executive pakket.
          Volgens mij is het geen optie.

Hoe bevalt de 1.4 turbo?

sluij003

Er is een keuze bij verlichting, nl Extern en dez op ja zetten . Dan werkt het met dubbel drukken op open op de afstandsbediening.
            groetjes,
            Koos

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.