Straks weer door Frankrijk naar het zuiden… 8) Maar dit keer willen we geen tolwegen rijden. In mijn NCDC2013 kan ik wel de “snelwegen vermijden” instellen, maar weet iemand hoe ik ook de “tolwegen vermijden” kan instellen ? Kan ‘t niet vinden… :(
Dit kan volgens mij niet, toch niet op mijn ncdr 2013.
Maar wil je dit echt wel doen? Ik heb zo eens naar het zuiden gereden en het leek wel of het een hele week zou duren eer we aankwamen. Op de “route nationals” heb je zeer veel caravan en mobilehome en vracht verkeer waar je eindeloos achter hangt, en in tegensteling tot 10 jaar geleden werken er overal camera’s in de dorpscentra.
Ja, het eerste stuk, tot aan Dijon, is prima te doen zonder tolwegen. Het zou best kunnen dat ie aangeeft als er tolwegen zijn en dat ik dan pas die keuze krijg. Dat weet ik nog niet, ik heb nog niet eerder genavigeerd met dit systeem over tolwegen. Dan zie ik het vanzelf wel.
Wel heb ik de mogelijkheid bepaalde wegen te blokkeren, maar dan moet ik die zelf eerst opzoeken en invoeren…
Ik heb het voorkeurs menu als eerste bekeken. Ik had daar verwacht, naast de snelwegen vermijden, ook tolwegen vermijden, maar staat er helaas niet. Navteq heeft ook gereageerd en zij zeggen dat ik hiervoor de fabrikant van het systeem moet vragen… :sleeping
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.