Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › hoe plaats ik hier een foto
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 juni 2011 om 05:30 #17228750
Hallo Corsa rijders,
Graag wil ik me natuurlijk ook even voorstellen met foto…..
Echter kan iemand me even uitleggen hoe ik hier een foto uit mijn album van de pc plaats?
Groeten
Xplore
9 juni 2011 om 07:28 #17763078even een account aanmaken op http://www.photobucket.com, daar kun je foto’s van je pc naar het internet uploaden. Daar de stappen volgen voor het uploaden en als je ze dan in je map hebt staan ga je met je muis erop staan. Dan verschijnt er een schermpje waar ook staat “IMG code”. Op deze link klikken en plakken in je bericht en je foto is geplaatst!
9 juni 2011 om 11:06 #17763079http://www.mijnalbum.nl
of welke andere plaatjes site dan ook.9 juni 2011 om 21:25 #17763080ik ga eens proberen……….bedankt voor de info!!!! :thumb
23 juni 2011 om 20:52 #17763081Van harte welkom op dit forum !!
Mischien dat dit topic je wellicht ook verder kan helpen…Hartelijke groet, Rik
23 juni 2011 om 20:58 #17763082allemaal verschillende mogelijkheden? nog 1 dan :P
wanneer je een account aanmaakt (gratis) blijven je fotos er op staan.
waneer je geen account aanmaakt niet.dan klik je op browse… dan selecteer je je foto die je wilt uploaden.. dan klik je op upload now..
dan staat er links to share this image.
dan kopier je dat wat achter direkt link staat.
dan typ je hier in [img*]hier de gekopieerde link[/img*] en dan laat je * weg. dan zal het goed moeten zijn.
persoonlijk vind ik imageshack de makkelijkste maar dat is bij ieder verschillend natuurlijk23 juni 2011 om 21:06 #17763083@soepkiepe wrote:
allemaal verschillende mogelijkheden? nog 1 dan :P
http://www.imageshack.us” onclick=”window.open(this.href);return false;
wanneer je een account aanmaakt (gratis) blijven je fotos er op staan.
waneer je geen account aanmaakt niet.dan klik je op browse… dan selecteer je je foto die je wilt uploaden.. dan klik je op upload now..
dan staat er links to share this image.
dan kopier je dat wat achter direkt link staat.
dan typ je hier in [img*]hier de gekopieerde link[/img*] en dan laat je * weg. dan zal het goed moeten zijn.
persoonlijk vind ik imageshack de makkelijkste maar dat is bij ieder verschillend natuurlijkZonder account blijven ze bij imageshack ook staan. Bij mij i.i.g. al minstens 8 jaar ;)
23 juni 2011 om 21:12 #17763084ennuhhh hoe vind je die weer dan :s ik heb er zat opgezet voor dat ik een account had, heb ze hier geplaats en kon de foto vervolgens niet weer vinden toen ik op nieuw naar de site ging.
24 juni 2011 om 11:18 #17763085En waarom niet gewoon op je eigen webspace bij je provider ?
16 november 2011 om 20:05 #17763086Is het misschien niet makkelijker om de foto’s gewoon van de computer te uploaden naar het forum, of is dit heel omslachtig.
Zie b.v. Marktplaats daar kan je gewoon foto’s van je pc bij de advertentie plaatsen.
16 november 2011 om 20:18 #17763087AnoniemLid sinds:
1 January 1970Enig idee hoeveel servers er draaien om marktplaats in de lucht te houden?
16 november 2011 om 21:30 #17763088opelmanta29 wrote:Is het misschien niet makkelijker om de foto’s gewoon van de computer te uploaden naar het forum, of is dit heel omslachtig.quote]O dat is heel eenvoudig alleen dan jagen we de beheerder op enorme kosten omdat er dan heel wat extra Dataverkeer ontstaat en er moet heeeellll veeeelll extra space gekocht/gehuurd gaan worden, en dan zal dit forum niet meer een vrij blijvend iets worden voor de gebruikers.
Nee technich kan het prima maar, met zo’n groot forum als dit forum zal het heel veel euro’s gaan kosten.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.