Forumindex › Forums › Overige › Op-Com › Hoe opcom installeren??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 januari 2015 om 16:10 #17270150
Toch maar besloten een opcom aan te schaffen alleen lees ik hier en daar dat als je het niet goed doet je de opcom kan weggooien.
Ik heb nog helemaal niks geinstalleerd oid
Dus hoe moet ik het installeren op me laptop.
alvast bedankt
ps: ik heb windows 7 64 bit
edit: ik heb deze tutorial gevonden : https://www.youtube.com/watch?v=NHDk8t91Tsk kan ik die volgen?
20 januari 2015 om 17:02 #18269872@johanhummer9 wrote:
Toch maar besloten een opcom aan te schaffen alleen lees ik hier en daar dat als je het niet goed doet je de opcom kan weggooien.
alvast bedankt
edit: ik heb deze tutorial gevonden : https://www.youtube.com/watch?v=NHDk8t91Tsk kan ik die volgen?
Naar mijn weten mag je hem niet updaten als je van die china zooi hebt.
Ik ben nu ook bezig met installeren enz… Vandaag binnen gekregen :D20 januari 2015 om 17:11 #18269873@dubbeloseven wrote:
@johanhummer9 wrote:
alvast bedankt
Naar mijn weten mag je hem niet updaten als je van die china zooi hebt.
Ik ben nu ook bezig met installeren enz… Vandaag binnen gekregen :Dhij zegt ook niks over updaten.
alleen de driver installeren
20 januari 2015 om 17:20 #18269874Volgens mij werkt ie , kon de foutcode van me vaders vectra uitlezen.
Alleen had ik niet meer tijd om er verder mee te spelen want de accu van me laptop is in zeer slechte staat.
Ik heb overgens alleen de driver geinstalleerd zoals in het filmpje en voor de rest niks
20 januari 2015 om 18:04 #18269875Dat is ook het enige de driver installeren, en de software natuurlijk.
20 januari 2015 om 18:52 #18269876@Opeltje17 wrote:
Dat is ook het enige de driver installeren, en de software natuurlijk.
Ik heb niks qua software geinstalleerd alleen de driver.
Daarna kon ik gewoon het programmatje (gele opcom logo) openen en gebruiken.
20 januari 2015 om 19:17 #18269877@johanhummer9 wrote:
@Opeltje17 wrote:
Ja dat is de software(dat gele opcom logotje) die heb je dan al een keer geïnstalleerd, je computer komt namelijk niet standaard met dat programma ;)
20 januari 2015 om 19:27 #18269878] @johanhummer9 wrote:
@Opeltje17 wrote:
Ja dat is de software(dat gele opcom logotje) die heb je dan al een keer geïnstalleerd, je computer komt namelijk niet standaard met dat programma ;)[/quote]
Nee oke maja hij werkt , zijn er eigenlijk nog andere dingen die ik moet installeren oid of werkt ie nou 100% ?
20 januari 2015 om 19:41 #18269879Nee, als ie werkt met je vaders auto moet het goed zijn.
20 januari 2015 om 20:36 #18269880Oke dat is mooi.
Is er misschien wel nog een optie om het in het nederlands te krijgen, me engels is uitstekend/prima maja nederlands is altijd beter
20 januari 2015 om 20:41 #18269881@johanhummer9 wrote:
Oke dat is mooi.
Is er misschien wel nog een optie om het in het nederlands te krijgen, me engels is uitstekend/prima maja nederlands is altijd beter
Zie PM.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.