Hoe mos weg te hallen raam-rubbers

Forumindex Forums Modellen Astra Hoe mos weg te hallen raam-rubbers

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    mik83

hallo allemaal

nou de site werkt weer op goeie toeren hahaha

maar allemaal vast goeie dagen

maar mijn vraag,ik ga lkkr in mijn vakantie auto poetsen

nou heb ik last van mos op mijn raam rubbers,( als ik in mijn auto zit astra G 3 deurs en kijk vanuit binnen uit naar buiten zie ik aan de binnenzijde van mij raam onderaan van de raam rubbers mos zitten gewoon groene aanslag )

Hoe krijg ik dit het beste weg ?????

heb al op google gekeken maar werd niet veel wijzer

mis iemand hadige tips

alvast bedankt mik83

2000
      Moderator

bij cabriodaken wordt groene zeep geadviseerd, dus voor de rubbers zal dat dan ook wel werken.

Famempeters

dasty (geel) van de wibra

met zacht borsteltje of oude ?nieuwe tanden borstel gaat prima dan afspoelen en blinkend schoon .

zonder problemen met je lak of rubbers

is ook ideale motor reiniger en voor 1,80€ een spuitflacon geen geld en werkt echt ook voor je licht metalen wielen top inspuiten borstel er op en afspoelen .

en alle goede feestedagen en een heel fijn en veilig 2011 toegewenst

Bert

2000
          Moderator

[rquote=1823691&tid=138978&author=Famempeters]dasty (geel) van de wibra

met zacht borsteltje of oude ?nieuwe tanden borstel gaat prima dan afspoelen en blinkend schoon .

zonder problemen met je lak of rubbers

is ook ideale motor reiniger en voor 1,80€ een spuitflacon geen geld en werkt echt ook voor je licht metalen wielen top inspuiten borstel er op en afspoelen .

en alle goede feestedagen en een heel fijn en veilig 2011 toegewenst

Bert[/rquote] M’n schoonmoeder werkt bij de wibra, ik heb altijd 2,5 liter voorraad :D

Klanderman

Gewoon je raam naar beneden doen en dan met warm water en een (redelijk) zachte tandenborstel kun je het zo verwijderen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.