hoe moet je angel eyes inbouwen ?

Forumindex Forums Modellen Corsa hoe moet je angel eyes inbouwen ?

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    peetje5

Hallo, kan iemand mij en mijn vriend mischien helpen hoe we angel eyes bij n opel corsa gsi er moeten inbouwen? Zit nieteens een handleiding bij en er zitten behoorlijk veel draden bij mijn vriend nieteens uitkomt. Gisteren 2 uur mee bezig geweest zonder succes , helaas….. Ik hoop dat iemand hier ons verder kan helpen. Het is een 97 corsa b, model gsi, alvast bedankt vd moeite

Andre_Ede

Het gaat over een Corsa en je plaatst het in Antara graag opletten waar je, je berichten plaatst, nu verplaatst naar Corsa, Combo.

peetje5

Ok, sorry en dankje wel, nu er nog achter komen hoe ik dit bericht in de corsa plaatsen kan, hahahahaha kan je mij mischien zeggen hoe dat moet, ben hier nml nieuw. Alvast bedankt

peetje5

Ik geloof ik heb m nu in de corsa rubriek geplaatst, bedankt vd tip

peetje5

koffie doet wonderen op de vroege morgen :sleeping :D jij hebt m voor mij verplaatst….. en ik geloof heb m zelf ook nog geplaatst in goeie forum…. zo leer ik ook hoe dit forum werkt, bedankt voor de moeite :thumb

Andre_Ede

Jou tweede topic in Corsa is nu verwijderd, je kunt zelf geen topic verplaatsten, dat kunnen alleen wij de Moderators.

corsa14slow
                Deelnemer

angel eyes hebben inderdaad meer draden, namelijk de ringen. deze moet je aan de draden van de stadslampen vast maken (4draden per ring¿¿¿)
                  voor de rest heeft de angel eye de zelfde stekker voor dim en groot licht dus het zou in princiep plug&play moeten zijn…
                  maar foto’s geven meer info :thumb

johanhummer9
                  Deelnemer

@corsa14slow wrote:

angel eyes hebben inderdaad meer draden, namelijk de ringen. deze moet je aan de draden van de stadslampen vast maken (4draden per ring¿¿¿)
                    voor de rest heeft de angel eye de zelfde stekker voor dim en groot licht dus het zou in princiep plug&play moeten zijn…
                    maar foto’s geven meer info :thumb

4 draden PER ring? hoe kom je daar bij , het zijn 2 draden per ring en eventueel nog een paar setjes draden voor ledjes die erin zitten.

mijn astra angel eyes had 6 setjes draden extra , 1 setje voor de ring nog een setje voor de tweede ring en 1 voor een ledje wat erin zat

corsa14slow
                    Deelnemer

die van mij heeft de ring gedeeld door 2 ;) vandaar 2x rood en 2x zwart… en heb 1 ring per koplampunit ;)

peetje5

Bedankt corsa14 slow vd info :D kunnen we iig morge eens wat probere, mn vriend had t vandaag (na gistre uren prutsen ermee) ff links laten liggen;) maar super bedankt, mocht t niet lukke zal ik ckers fotos ervan plaatsen, thxxxx

corsa14slow
                        Deelnemer

foto’s is altijd handig ;) heb ze zelf niet (en ga ze ook niet maken want die van mij zijn op de superbeunhaas manier vast gemaakt :thumbdown maar ik werk op de manier: If it is n’t broken, don’t fix it)
                          het is wel ff meten wat plus en min is, want als ze ‘t niet doen: ff de draden omwisselen want led lampen geleiden maar aan 1 kant ;)

edit:
                          ‘t schiet me trouwens te binnen dat volgens mij de – kabel (min/massa) een zwarte streep heeft…

wim-v6
                          Deelnemer

het aantal draden is ook weer afhankelijk van het type angel eyes trouwens.

Ik heb de ABM angel eyes, deze heeft Enkel ringen, en geen andere Funny lights, bij mij zit er dan ook een stekker op de draden van de ringen waar je de stekker van je stadslicht zo op aan kan sluiten.
                            Dat geld ook voor mijn knipperlichten.

Bij veel andere Angel eyes moet je inderdaad zelf gaan knopen en stekkeren.
                            + draden zijn meestal rood,
                            – draden zijn meestal Zwart

Willem

peetje5

Willem, johan en corsa14, alle 3 bedankt voor deze info. Hier kan mike zekers wel mee aan d :thumb e slag met jullie info erover. Super en nogmaals bedankt :D

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.