Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › hoe langer ik kijk hoe meer ik denk dat het past
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 januari 2012 om 21:10 #17957605
Heb even wat aluminium plaat gekocht in diverse diktes, kan ik de behuizing voor de lampen van gaan vouwen en kitten. Zit nog even te kijken hoe ik aan mooie rubber deksels kan komen voor de achterkant. Heb liefst dichte deksels of met een heel klein gaatje. Misschien zij de originele wel bruikbaar, maar die zijn wel al op H4 lampjes bedacht en zitten dus al drie gaatjes in. Wil ook eigenlijk de lampen wel beter dicht hebben dan origineel, want daar komt nogal eens water in….
27 januari 2012 om 09:43 #17957606Okay, heb wat dingetjes aan het glas gekit en even wat plaatjes van de achterkant gemaakt….
28 januari 2012 om 15:19 #17957607zal wel mooi worden maar doordat het geen helder glas is zal je lichtbeeld voor geen meter kloppen.
succes ermee :thumb
28 januari 2012 om 17:22 #17957608Dat valt enorm mee, heb er namelijk al een testje mee gedaan. Het licht is niet verblindend en een gigantische verbetering op de standaard koplampen. Weet niet waar je dat vandaan haalt dat het voor geen meter gaat kloppen??
28 januari 2012 om 18:22 #17957609heey vinci ziet er puik uit :)
28 januari 2012 om 21:06 #17957610de ribbels in je koplampglas verdelen je licht nog wat extra en aangezien je lichtpunten nu op een andere plaats zitten heb je grote kans dat het lichtbeeld niet meer klopt.
daarom hebben engelse auto’s ook andere koplampen .
29 januari 2012 om 09:33 #17957611Het glas is exact symmetrisch en wat links/rechtshandig gebruik betreft zit daar een plaatje voor in de lamp unit geplaatst bij deze lampen die je kunt omschakelen. Is dus allemaal helemaal geen probleem hier…. Maar ik waardeer het dat je meedenkt! :thumb
31 januari 2012 om 22:56 #17957556Even ter verduidelijking twee foto’s genomen met camera op statief in één stand. Zo zie je duidelijk het verschil in de lichtverdeling van de originele lamp en de nieuwe lamp….
Origineel:
Op zich een keurig half rond vlekjeAudi lamp unit achter Kadett glas:
Veeeeel bredere licht verdeling en wat nog een beetje vertekent omdat mijn camera automatisch het diafragma dicht knijpt is dat er veel meer licht uit komt….6 maart 2012 om 21:41 #17957612Nauwelijks tijd gehad de laatste tijd, ze zitten er dus nog steeds niet in, maar heb wel wat nieuws… Heb zwarte knipperlichten gekocht, en ben met het afwerken van de achterkant verder gegaan. Heb bij de Gamma van die aluminium verloop moffen gekocht en laat die nou precies om de lamp units heen passen en achter op de originele rubber deksels weer passen! Ideaal dus!
Verder met hoge kwaliteit Loctite kit de boel dicht gekit tegen het glas aan…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.