Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
2 weken geleden is een fietser tegen mijn corsa b aangereden. Gelukkig is alles nu opgelost. Alleen 2 weken lang heeft er plakband op het lak gezeten, en vandaag geprobeerd eraf te halen maar ik zie een hele lijmspoor.
Op het werk haal ik plakbandresten altijd weg met lampenolie, weet alleen niet of het kwaad kan op de lak.
Even op een doekje, in laten trekken op de resten en afvegen met een ander doekje.
meubel olie werkt ook heel goed.
kreeg ik als tip om de resten ducktape van mijn zelf gespoten spoiler af te halen.
gespoten met action verf, niks mee gebeurd, dus denk dat het op originele lak al helemaal geen kwaad kan.