Hoe Gid scherm uitleren

Forumindex Forums Overige Op-Com Hoe Gid scherm uitleren

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    deleuke

Dag mensen allemaal,

Morgen ga ik de trotse eigenaar zijn van een opcom king:

En ik heb een vraagje. Ik ga mijn GID scherm te koop zetten en wil daarom de display uitleren, MAAR
      toen ik de wagen gekocht heb zat er geen originele radio meer in, er zat een dubbeldin navigatiesysteem in (pioneer)

Heb je voor het uitleren van het gid scherm de originele radio nodig of niet?
      Wat zijn de stappen om het scherm uit te leren zonder gebruik te maken van je originele radio? :hmmz

Eventueel heb ik wel de nieuwe radio klaarliggen (cd70) die ik als set heb gekocht samen met het CID scherm (deze zijn dus aan elkaar gekoppeld)

deleuke

niemand :hmmz

roelofk

Volgens mij is het zo, als ik de verhalen van anderen zo lees. dat het andere scherm afgemeld moet zijn in de auto waar het scherm uit komt en via jou auto weer inleren met de nummers die je bij je auto hebt gekregen (carpass) en volgens mij hoef je alleen maar het scherm weer aan te melden zonder radio omdat het scherm ook werkt als je de radio uit hebt. Mocht ik het fout hebben zijn er vast medeforummers die mij kunnen corrigeren ;)

mvg

Roelof

Opeltje17
          Deelnemer

http://op-com.wiki.xs4all.nl/index.php?title=Programmeren_EHU#Midspeed_CAN-BUS_variant_programmering” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hiermee moet het wel lukken.

deleuke

@Opeltje17 wrote:

http://op-com.wiki.xs4all.nl/index.php?title=Programmeren_EHU#Midspeed_CAN-BUS_variant_programmering

Hiermee moet het wel lukken.

Bedankt, hiermee ben ik toch al een stukje verder.

Maar nu wil ik mijn gid display selecteren. Opcom zegt dat mijn display 0x1409 is, maar in het opcom programma kan ik enkel 0x1401 en 0x1402 selecteren … Heb ik een andere softwareversie nodig?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.