Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Hoe een originele monza GSE te herkennen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 november 2010 om 12:05 #17679068
origineel gepost door Uniek
origineel gepost door rinus de boer
Als tie droog staat, kun je er ook lekkerder aan werken, zeker in de komende koude tijd.En ik vind, dat elke Monza, mits nog economisch en technisch behapbaar, het verdient om gered te worden.
ik zoek nog een weldoener:P:D
Tja, wie niet………….:P:P:P
9 november 2010 om 13:39 #17679069AnoniemLid sinds:
1 January 1970zit alweer te wachten op mn 3de, een GSE of een ? :o
as ie binnen is [en as het past] zal ik hem ff showen :kewlpics
9 november 2010 om 14:08 #17679070origineel gepost door MonzaRon
zit alweer te wachten op mn 3de, een GSE of een ? :oas ie binnen is [en as het past] zal ik hem ff showen :kewlpics
ik ben je ff kwijt bedoel je een 3e auto??
9 november 2010 om 14:18 #17679071AnoniemLid sinds:
1 January 1970;)
9 november 2010 om 17:55 #17679072Wordt het straks Monza tehuis Ron? ;););)
9 november 2010 om 17:56 #17679073origineel gepost door MonzaRon
zit alweer te wachten op mn 3de, een GSE of een ? :oas ie binnen is [en as het past] zal ik hem ff showen :kewlpics
de monza was bij mij de 4de opel oldie die ik heb
met mijn movano meegerekend heb ik 5 opel s
mijn vrouwtje 1 opeldus 6 in het totaal
grtz
9 november 2010 om 21:47 #17679074gaat aardig offtopic hier -offtopic
3 januari 2011 om 18:52 #17679079is het zeker dat de monza GSE niet met een 2.5 uit de fabriek gekomen is ( mss in duitsland ofzo )
omdat die bescherming op de deurdrempels er opzit
of kon dat als optie genomen wordengrtz chriske
3 januari 2011 om 19:02 #17679080AnoniemLid sinds:
1 January 1970Als het over die van jou gaat, dan hebben we het helaas niet over een echte GSE :(
maar standaard zitten deze sideskirts op elke GSE,
en ze zijn uiteraard als optie te plaatsen op elke Monza.:thumbupbtw: ga ervan uit dat je het over die sideskirts hebt :hmmz
4 januari 2011 om 06:35 #17679081Het is absoluut geen GSE, maar een “gewone” met wat GSE attributen erop, zoals de side-skirts, achterklep spoiler en velgen. Maar dat maakt voor de rest niks uit. Als het maar weer een mooie Monza wordt.
4 januari 2011 om 12:38 #176790822,5E is nooit als een GSE uitgeleverd,enkel de 30E en C30NE 156pk motor waren in een GSE leverbaar.
4 januari 2011 om 17:19 #17679083okee bedankt , dan zullen die GSE spulletjes te koop komen want die gaan eraf
grtz chriske
4 januari 2011 om 19:41 #17679084Spoiler zou ik laten zitten staat 100X beter als zonder na mijn idee..
4 januari 2011 om 21:01 #17679085hij moet er toch eerst af , want zit los aan beide kanten
mss dat deze er terug opkomt
want vind dit zeer geslaagd zonder die achterbumper
grtz6 januari 2011 om 16:17 #17679086AnoniemLid sinds:
1 January 1970vindt deze GSE wel appart, een ‘shoppy’ of toch echt :hmmz
6 januari 2011 om 23:25 #17679087AnoniemLid sinds:
1 January 1970:D haha hij is wel leuk :jerry
7 januari 2011 om 10:37 #17679088AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1834755&tid=127004&author=Senatorman]:D haha hij is wel leuk :jerry[/rquote]
Vind die velgen wel mooi staan/hangen :thumbup :D18 mei 2011 om 18:21 #17679091Hey Monza fanaten/kenners, wat is de waarde van een fatsoenlijke tot nette originele GSE?
18 mei 2011 om 18:36 #17679092AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Jaccoooo wrote:
Hey Monza fanaten/kenners, wat is de waarde van een fatsoenlijke tot nette originele GSE?
hoi, jacoooo, ligt eraan, welk bouwjaar, de evt extra’s, onderhoud, en de werkelijke staat van carosserie [ook onder de motorkap].
dus moeilijk verhaal, kom maar op, heb je wensen, of heb je iets gezien :hmmz
18 mei 2011 om 18:51 #17679093Begin maar te denken aan rond de 2500 tot 3000 Euro voor een auto die dagelijks inzetbaar is, en die daarnaast acceptabel is. Dus geen super strakke bak, maar redelijk netjes en geen werk eraan, dat snel moet gebeuren.Dus APK waardig.
20 mei 2011 om 22:26 #17679094Ha… de mijne zou echt niet voor zo’n schijntje weggaan hoor :argue
21 mei 2011 om 07:20 #17679090AnoniemLid sinds:
1 January 1970denk dat je die ‘prijslat’, met jou eisen, wel iets hoger mag leggen, rinus ;)
Normaal voor 2500-3000 heb je in NL een GSE project in je handen :shock:
zo niet, dan heb je echt een koopje :thumbup21 mei 2011 om 12:06 #17679078Kijk… Ron snapt het tenminste :thumb
21 mei 2011 om 16:30 #17679077AnoniemLid sinds:
1 January 1970ach, steef, as je eenmaal een x aantal heb gezien of willen zoeken voor die prijsklasse,
is het beter een andere Monza type kopen, die netjes is,
de kans om een betere, andere type Monza te vinden, is dan vele malen groter ;)Ik wilde in eerste instantie een GSE, maar ben uiteindelijk voor m’n A1 gevallen.
M’n A1 was en is een schoonheid bij datgene wat ik al gezien had.
Niet veel laters kwam alsnog de A2 24V, een goede A2, met veel GSE attributen.‘goedkope’ GSE’s vinden is een utopie, hebben met regelmaat doorgezakte kuipstoelen,
en heb je pech, [je kan niet door de sideskirts heenkijken] krijg je hoopjes laswerk erbij.
bijv de rottigheid rond de verpoten, ok, hebben veel Monza’s,
maar GSE heeft daar die extra verstevigingen bij die veerpoten, heerlijk lassen daaro. :???:
waarschijnlijk geplaatst om het sportieve rijgedrag ermee op te vangen.btw: heb het wel over een GSE, ook andere Monza’s kunnen problemen hebben,
maar van de GSE zijn er in verhouding niet zoveel verkocht als de andere types.
GSE oogt en is sportiever, dus de kans dat er steviger mee om is gegaan, is daarmee ook groter.Dus wees trots op je GSE, want echt goede GSE’s zijn er niet meer zoveel ,
en daarmee leg ik de lat hoger dan de 2500-3000, [straatwaarde]
zet hier zelf geen bedrag neer, maar ik zeg en vind dat een goede, rijdbare,
met apk, evt met een paar plekkies, een stukkie meerwaarde mag hebben. :wors21 mei 2011 om 16:56 #17679076AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wat ben ik blij met onze GSE, en echte met maar 142k op de teller. Had wel een klein stukje dorpel aan beide kanten welke vervangen moest worden. Heb hier dan ook zelf een nieuwe dorpel ingelast. Het is weer super netjes geworden. Hij is weer keihard.
Ze blinkt weer. Onze echte GSE :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.