Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Hoe een originele monza GSE te herkennen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 september 2010 om 08:10 #17679040AnoniemLid sinds:
1 January 1970en, valt het mee, of :hmmz
:kewlpics
19 september 2010 om 08:18 #17679041ga straks eens kijken , en hem eens wassen
er zit jammer genoeg ook een redelijke deuk op de neus van de motorkapzal straks wel fotos nemen en hier plaatsen
grtz chriske19 september 2010 om 08:19 #17679042AnoniemLid sinds:
1 January 1970thnx ;)
19 september 2010 om 13:12 #17679043hier komen de pics
iemand die mss weet waarvoor dat bakje achter de automaat pook is
en spoiler met opel logogrtz chriske
19 september 2010 om 13:35 #17679044?? ik zie daar wel gleuven waar je cassette bandjes in kunt bewaren 6x :D
ik weet alleen niet of je dat bedoelt:hmmz
19 september 2010 om 13:49 #17679045bedoelde het bakje naast de handrem en achter de automaat pook
cassette bakje herken ik ook hoorgrtz
19 september 2010 om 14:22 #17679046Dat zijn de knopjes van de boardcomputer.
19 september 2010 om 18:08 #17679047AnoniemLid sinds:
1 January 1970hoe is het koetsje verders, wat ga je ermee doen,
lijkt me wel een ‘projectje’, die te overzien is,
of zien ik wat over het hoofd :hmmzbuiten het vervangbare schroef-plaatwerk om
zou deze Monza nog klaar te maken zijn. :thumbup19 september 2010 om 18:31 #17679048ja ben in twijfel heb er ook geen papieren van
en het interieur kan ik gebruiken in mijne rekord e
heb hem daarvoor in feite gekocht
de rest zal als onderdelen verkocht worden
de rechtse deur is ook redelijk geroest onderaan en het dashbord is gekraakt van de zon overal bijna
+ de motorkap is een moeilijk iets denk ik voor te zoekenheb mijn rekord e1 2deurs als project en daarna staat er nog eentje te wachten
grtz chriske
19 september 2010 om 18:40 #17679049AnoniemLid sinds:
1 January 1970Denk dat je met deze Monza minder qua werk hebt dan met je Rekord ;)
kheb je topic daaro bekeken, moest toch ff schrikken,
respect dat je die weer op zn poten zet.:worsDie Monza is er nog een beauty bij :thumbup
23 september 2010 om 17:06 #17679050ik zou evt interesse hebben in het dakje, die van mij heeft geen open dak, misschien kan ik het in zijn geheel overzetten
24 september 2010 om 08:11 #17679051Dak omzetten gaat niet als je der nu geen hebt,het complete dak is anders…dikker voor ruimte te maken voor het paneel wat op en neermoet bewegen..
Of je moet het bij de stijlen deraf snijden dan gaat het wel,maar het is een boel werk.
24 september 2010 om 14:45 #17679052AnoniemLid sinds:
1 January 1970beter compleet dak, evt met compleet hemel erbij,
bij de 4 stijlen loshalen, maat opnemen stijlen waar je gaat zagen,
deze maat weder gebruiken bij oude dak, dan kan het zo gaan passen.
hier en daar eerst ff vast pikken[lassen], ruit en chassis naden checken
en dan aflassen, dacht ik zo :thumbup.zo niet, dan gaan we door voor een cabrio :D
=============================
on topic:misschien krijgt deze witte Monza een herkansing :thumbup
streep het slechte ‘schroef’ plaatwerk is weg, dan valt de ‘schade’ reuze mee.
eerst de onderkant balken ed ff checken en zijn ‘identiteit’ erbij opvragen,
voor een evt doorstart van deze Monza :worssucces met je keus, wat te doen met deze Monza :thumbup
15 oktober 2010 om 18:26 #17679054de witte monza krijgt dus de herkansing
vandaag verlies van papieren gaan aangeven aan de politiezo te weten gekomen dat deze ook niet gestolen is ( dacht het wel niet , maar ge weet nooit )
nu naar officiele dealer voor gelijkvormigheids attest aan te vragen bij OPEL
en dubbel van het inschrijvingsbewijs opvragen
en onderdelen beginnen zoeken
die te vervangen zijngrtz
16 oktober 2010 om 15:26 #17679055AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door chriske
de witte monza krijgt dus de herkansingnu naar officiele dealer voor gelijkvormigheids attest aan te vragen bij OPEL
grtz
Das mooi om te lezen, hopenlijk valt het werk mee,
maar zal niet zoveel zijn als met de rekord :owat betekent een gelijkvormigheids attest aan te vragen
daaro bij jullie, waarvoor heb je dat nodig…. :hmmz16 oktober 2010 om 15:35 #17679056origineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door chriske
de witte monza krijgt dus de herkansingnu naar officiele dealer voor gelijkvormigheids attest aan te vragen bij OPEL
grtz
Das mooi om te lezen, hopenlijk valt het werk mee,
maar zal niet zoveel zijn als met de rekord :owat betekent een gelijkvormigheids attest aan te vragen
daaro bij jullie, waarvoor heb je dat nodig…. :hmmzgelijkvormigheids attest is een document waar alle gegevens van de wagen opstaan dit dient voor de wagen te laten keuren op de keuring
het moet aanwezig zijn in de auto, en wordt ook gecontroleerd
bij jullie is dit anders he ( veel gemakkelijker , denk ik )grtz
7 november 2010 om 20:03 #17679058donderdag om motorkap, 2 deuren , en 1 electrische spiegel mss nog een mattig grill
ben nog niet zeker
van de grill
grtz7 november 2010 om 20:35 #17679059AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door chriske
donderdag om motorkap, 2 deuren , en 1 electrische spiegel mss nog een mattig grillben nog niet zeker
van de grill
grtzkijk, hier wordt gewerkt :D
zou voor origineel gaan of een GSE grille ;)
omdat het hier origineel een A2 betreft, zou ik die
sideskirts even demonteren, kijken of die kokers er niet door zijn.
Zo’n sideskirt zou een mooi camouflage artikel zijn om slechte kokers [of slecht gemaakte] te ‘verbergen’
Meld het maar even, omdat de skirts bij jou, denk ik,
niet orgineel zijn en een andere bevestiging hebben,
tenzij de originele bevestigings methode is toegepast,
maar die kans acht ik zeer klein :hmmzBij een org GSE zitten er ‘spijkerkopjes’ op de bovenkant koker/plaatwerk,
daar komen de kunsstof klemmen op ter bevestiging van de skirts.
en met schroef/drukkertjes wordt de onderkant bevestigd.grtz ;)
8 november 2010 om 07:24 #17679060Deze auto heeft nog een boel TLC nodig, maar in Engeland zouden ze deze Monza een eitje vinden qua restauratie.
8 november 2010 om 09:46 #17679061AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door rinus de boer
Deze auto heeft nog een boel TLC nodig, maar in Engeland zouden ze deze Monza een eitje vinden qua restauratie.:wtf
wat bedoel jij met TLC, zit te googlen, doen ik wel vaker met jou bewoordingen, haha
en wat er met TLC allemaal uit de google doos komt :o :D :D-ontopic
Deze Monza A2 heeft verders een goede basis voor een opknapbeurt, chris.
Als ik jou Rekord erbij zet, dan is deze Monza een eitje voor je :thumbupsucces chriske :wors
8 november 2010 om 12:51 #17679062TLC = Tenderness, Love & Care :):):)
De term wordt in Engeland gebruikt voor auto’s die nog het een en ander nodig hebben om weer op de weg te kunnen.
8 november 2010 om 13:43 #17679063AnoniemLid sinds:
1 January 1970okay, thnx :o :D
;)
8 november 2010 om 18:35 #17679065TLC krijgt hem wel
staat wel nog buiten maar binnenkort mss niet meer
ben aant denken van hem in mijne atelier te zetten
staat daar ook droogen heb nog wel wa plaats
juist het dashbord en de rest een sweer monterenzodat ik een stuur heb om te rijden
da s wel interessant denk ikgrtz
9 november 2010 om 07:27 #17679066Als tie droog staat, kun je er ook lekkerder aan werken, zeker in de komende koude tijd.
En ik vind, dat elke Monza, mits nog economisch en technisch behapbaar, het verdient om gered te worden.
9 november 2010 om 10:53 #17679067origineel gepost door rinus de boer
Als tie droog staat, kun je er ook lekkerder aan werken, zeker in de komende koude tijd.En ik vind, dat elke Monza, mits nog economisch en technisch behapbaar, het verdient om gered te worden.
ik zoek nog een weldoener:P:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.