hoe demonteren hemel bekleding

Forumindex Forums Modellen Astra hoe demonteren hemel bekleding

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    mik83

hallo allemaal

ik heb binnenkort garage tot me beschiking.en wil graag mijn hemel beklding demonteren tbv schoonmaken/danwel zwart laten bekleden,want hij is nu grijs zie je alles op!!!

heeft iemand dit vaker gedaan ,zoja hoe dan ??? waar je moet beginnen in de auto voor of achter ?? zijn er veel schroeven dan wel clipjes ??,hoe lang duurt het ongv voordat je dak-hemel hebt gedemonteerd ??

graag info hier over grmik83

DeMeistah
      Deelnemer

hier zie je alles op? weet niet wat jij allemaal op je dak krijgt gemorst :angel

mik83

gelieve alleen normale reacties,dit is een site voor mensen die,gewoon normaal met elkaar omgaan,anders schrijf je eigen maar uit.

fast cow
          Deelnemer

met het verkeerde been uit bed gestapt???? aangezien dit een site voor normale mensen en niet voor helder ziende… welke type astra is het???

DeMeistah
            Deelnemer

dus omdat jij je post maar afsluit met blabla omdat je kennelijk geen zin heb om details te geven, moeten wij maar gokken welke astra het om gaat?
              ontopic: volgens mij moet je achteraan beginnen met los pulken, en zwart zou ik niet voor gaan dan word je auto echt veel te donker van binnen

H_essel

ik zou als ik jou was er niet aan beginnen. En laten doen, Zelf heb ik het zelf ook gedaan. Maar met moeite er weer op gekregen.

En je moet aan de achterkant beginnen met losmaken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.