heb ik net gepost in een ander topic ;)
@Mirrage wrote:
Ik ben het met wim-v6 eens, heb bij een aantal auto’s zwarte draden van de relais naar de mistlampen zien gaan.
Zekeringkast los halen vond ik best wel een lastig karwei, hoop gepriegel omdat je er zeer slecht bij kunt.
Hoe ik het gedaan heb is boven in zie je 2 torxs zitten, die los halen, andere kant zit een lip, die trek je naar je toe en dan hangt de zekeringkast als goed is al een beetje los. Dat zwarte kunststof waar die 2 torxs doorheen zitten kan je van je zekeringkast af schuiven naar beneden toe, let op, deze haakt in het midden nog wel vast aan de zekeringkast. Wanneer je het zwarte kunstoffen ding er helemaal uit hebt heeft de zekeringkast al meer bewegings ruimte, ik heb daarna nog de stekker van de multitimer er af gehaald en weg gestopt zodat het niet meer in de weg zat, stekker van multitimer zit helemaal rechts op jou eerste foto, aan de zijkant van de wit/grijse zekeringkast. Dan kan je hem behoorlijk laten zakken en als goed is door de opening eronder heen krijgen. Je moet behoorlijk trekken en duwen want het is ook zo stug met die hele kabelboom er achter maar het moet te doen zijn!