Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › hoe bumperbeschermstrip vectra c verwijderen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 oktober 2011 om 09:21 #17242754
hoe bumperbeschermstrip vectra c verwijderen ????
kan iemand mij vertellen hoe ik deze beschermstip eraf krijg, ik wil graag de achterbumper eraf hebben om achteruitrij sensoren te plaatsen maar de srtip zit in de weg waardoor ik ik niet bij de schroeven kan, is er iemand die presies weet hoe dat moetGr Gerard
29 oktober 2011 om 09:41 #17933667ik heb laatst nog een vectra c gts bumper eraf gehaald zonder problemen eigenlijk, welke beschermstrip bedoel je eigenlijk?
Schroeven in de wielkasten los, en de achterlichtunits eruit halen en daar de schroeven loshalen, maar schroeven achter een beschermstrip :hmmz weet niet welke je bedoeld
29 oktober 2011 om 09:50 #17933668ik heb een vectra c station (groot achterbumper) als ik de bumper daar wil verwijderen moet ik achter de strip 4 schroefen losdraaien, maar hier zit de beschermstrip voor, ik zou anders niet weten waarom hier schroefen zitten,en als ik het zo bekijk houden deze de bumper vast.
Gr Gerard
29 oktober 2011 om 10:24 #17933669Hey Kogelman,
ff voorstellen en misschien een paar pica’s van je vec :afro Of heb ik dat gemist? :vertag
Je hebt het waarschijnlijk over die zwarte plastic strip boven op de bumper. Daar heb ik ook al eens mijn hoofd over gebroken hoe die er af moet.Volgens mij dien je het kleine brede compartiment aan de binnen kant omhoog te klappen en dan op het randje er onder met een wigje de boel los te wrikken. Hij zit dus geklikt. Daaronder zitten de 4 schroeven die je moet hebben.
Safe driving Jurgen.
29 oktober 2011 om 10:44 #17933670hallo
het klopt ik moet mij nog voorstellen en een paar foto`s plaatsen maar de auto is zo smerig dat ik dat na een was beurt doe
ik ben dus niet de eenige die niet presies weet hoe de strip vast zit, en inderdaad die 4 schroefen moetten los, als ik onder de auto kijk zie ik dat de strip vast gehaakt zit met een u vorm (u aan de strip en een uitsparing in de auto) als ik de srtip voor zichtig aan de andere kant omhoog trek, zitten daar ook lipjes die in de bumper zitten, dus ook daar kan ik hem niet los halen
meschien nog iemand die iets weet hierover29 oktober 2011 om 11:30 #17933671Hoi, in mijn hand boek staat dus dat je dat klepje in je kofferbak open moet doen. Die brede aan het begin in de vloer en daar dien je ‘m dan omhoog te wippen met een plasticje of schroevendraaier en dan kun je de overige vier kliksystemen los trekken.
Safe driving Jurgen.
29 oktober 2011 om 12:50 #17933672je bedoeld de bodemplaat omhoog en dan de plastic beschermplaat verwijderen dan het rubber verwijderen, dan kan ik nog niets zien tussen de strip en de auto zit nog geen centimeter je zien dus niets ook geen kliksystem :hmmz
p.s. ik zie zo ook niet hoe je fotos kunt toevoegen anders had ik dat even gedaan.
Gr Gerard -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.