hoe bied ik mijn i200 te koop aan

Forumindex Forums Modellen Manta hoe bied ik mijn i200 te koop aan

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217600
    manta4boys
      Lid sinds:
      11 November 2005

      Hallo forum lezers.

      Stel je hebt een i200 die in de verkoop gaat, of gekker nog, je hebt er 2.

      Dan kan je een melding maken in het grote i200/i240/i300/i400 replica topic, je kunt ook een nieuwe topic starten of op Marktplaats ed. een advertentie plaatsen. De mantaclub is ook nog een optie.

      Ik kies nu even voor een nieuwe topic in het forum, omdat ik graag de mogelijkheid geef aan Manta enthousiastelingen een i200 te kopen. En volgens mij zijn die hier het meest te vinden.

      Waar gaat het om? Wie heeft er interesse in een i200 restauratie project, met of zonder laswerk?

      Ik ben nl. in het bezit van 2 stuks i200, uiteraard met KP kenteken, dus origineel en uit januari 1984. Beide auto’s zijn niet in rijdbare staat, maar om opgebouwd te worden. Beide auto’s staan geschorst, dus opbouwen, APK erop en rijden. Geen herkeuring nodig.

      Het verschil is dat een van de i200 kaal maar in slechte staat op restauratie staat te wachten, terwijl de ander helemaal hard gemaakt is en opgebouwd kan worden. Al het laswerk is zichtbaar, geen verborgen gebreken.

      Verdere info wordt echt een verkoop praatje. Kan dat hier ook of wordt de topic dan verhuisd naar de advertentie afdeling.

      Geef jullie mening, vraag meer details, stuur u2u, mail, of geeft gewoon een reactie. Foto’s heeft weinig zin, we weten allemaal hoe een body eruit ziet.

      groeten,
      Manta4Boys

      #17617392
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        als je even een vraagprijs vermeld dan zet ik hem wel in het te koop deel

        #17617393
        Opelkees
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 September 2007

          klinkt leuk

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘hoe bied ik mijn i200 te koop aan’ is gesloten voor nieuwe reacties.