Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Hoe bevalt jouw Astra?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 november 2009 om 12:14 #17531368
Hoe bevalt jouw Astra? dus wat voor cijfer geef je hem?
Bevalt erg goed, cijfer 8,5 (kan altijd beter!)Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
Sinds 21-06-2006, inmiddels een kleine 75.000km mee geredenWat vind je het grootste pluspunt?
De betrouwbaarheid. Auto heeft me nog nooit in de steek gelaten ondanks de 246.000km die hij al achter de rug heeft.
Tevens vindt ik de G veruit het mooiste dash uit zijn generatie hebben.Wat vind je het grootste nadeel?
Dat hij maar 3 deuren heeft, wat m aan de andere kant ook wel wat sportiever maakt.Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Absoluut ! Volgende is zelfs al uitgezochtJouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
Mijn eerste eigen Opel, hiervoor al wel een 8tal van de zaak gehad.Natuurlijk wel even de relevante info over jouw auto vermelden zoals type en bouwjaar, motor en tranmissie, uitvoering en km. stand.
Astra G Sport Edition I
bouwjaar 08-04-1999
motor: X16XEL
Handgeschakeld
km stand: 246.00019 december 2009 om 16:34 #17531369hallo heb er teveel gehad om op te noemen maar de minpunten zijn duidelijk he. maar een ding is zeker dat ik een motor heb van het type c20xe die ik al 8jaar in bezit heb en inmiddels 443200 km gelopen en nog steeds geen druppel olie verbruiken he ha ha en nog iedere dag starten en gelijk draaien he
19 december 2009 om 16:36 #17531370ligt momenteel in astra gsi van 94 .heeft al in kadett gsi kadett 1.2 astra gsi en nu weer een astra gsi gelegen mvg wes
19 december 2009 om 18:23 #17531371Leuk topic zeg! compliment haha
ff mijn assie erbij zetten natuurlijk :P
Astra F, 3drs sport
Bouwjaar, dec 1997
Full options
– airco
– centraal vergrendeld
– elec spiegels + verwarmt
– sport interieur
– Km stand 94.000Wel een opmerking. het was een 1.6je en nu 2 liter :P
Mijn astra f bevalt mij super, dit is mijn 2de astra f en hij is echt geweldig. Ik heb er wel flink wat aan verbouwd maar hij rijd lkkr/1 :thumbup Een mooie 8 dus!Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
Ik heb deze astra sinds november 2008. dus nu iets meer dan een jaar. Ik kocht hem met +/- 74.000 km
op de teller. Inmiddels zit de caros op 94000 km en mijn nieuwe motor weet ik niet precies :jerryWat vind je het grootste pluspunt?
Het grootste plus punt aan mijn auto is dat hij dik verbouwd is maar niet té veel schreeuwd. Hij is lkkr dik laag en breed maar het is geen schreeuwerige spoiler bak geworden :jerryWat vind je heet grootste nadeel?
Mijn wiel kasten waar helaas roest op zit :puke Deze ga ik in de lente nog aanpakken king:Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Ja zkr. Als mijn fje op is of hij mag met pensioen, hoelang weet ik dus nog niet haha maar dan mag er een mooie H GTC voor komen :wubJouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
Mijn F is mijn 5e auto en 4e opel.Natuurlijk wel even de relevante info over jouw auto vermelden zoals type en bouwjaar, motor en tranmissie, uitvoering en km. stand.
Dus een assie F
met C20ne + F15
Afgedraaid vliegwiel + 1.6 sportkoppeling
Verder is het blok standaardAirco, stuurbekrachtiging, elec spiegels, sport interieur, sport uitlaat etc etc
Gr. Willem
O en nog plannen zat voor komend jaar :P:thumbup
19 december 2009 om 18:38 #17531372origineel gepost door Seth
Wat vind je heet grootste nadeel?
uiterlijk van de wagenIs jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Nooit van mijn leven :-D Ben een Vectra A/B-man maar heb deze moeten kopen omdat mijn vorige zijn motor kapot is gegaanWaarom je er dan uberhaupt in rijd.. :hmmz :sleeping
Van wie moest je ‘m kopen dan ?? Er is meer dan Astra, er is meer dan Opel.19 december 2009 om 18:40 #17531373Vectra-A rijdt nauwelijks duurder en weegt evenveel als een Astra-F en de vectra-A is zelfs goedkoper verzekeren dan een astra-F..
Willem
20 december 2009 om 18:45 #17531374Ik heb een Astra 1.6 16v sport uit 2000
Een 8.Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
Heb de Astra nu 5 maandjes en heb +- 7500 km gereden.Wat vind je het grootste pluspunt?
Uiterlijk en veilig gevoel.Wat vind je heet grootste nadeel?
Tot nu toe niks.Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Ik hoop dan een zwarte Astra h gtc:wubJouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
Dit is mijn 3de auto.
1 Fiat Cinquecento
2 Opel Tigra21 december 2009 om 17:50 #17531375Ik rijd met een Opel Astra F GSI 16v uit 1995
8 rijd toch wel goed en is niet achter voor een auto van 1995Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
Heb hem van deze zomer gekocht van de 2de eigenaar(59000km! nu 65000km)Wat vind je de grootste pluspunten?
Heel lage kmstand(carpass en onderhoudsboekje opel met alle onderhouds stempeltjes en stickertjes op het raam aanwezig!)
Interieur(lederen bertone interieur met verwarmde zetels)
airco
5deurs
C20XE motorWat vind je heet grootste nadeel?
Tot nu toe niet echt iets enkel dat het minder een sport coupé is.Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Mss als er een zware motor in hangt:P(denk toch aan een V6)
Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
Dit is mijn 6de auto in princiepe1st auto was een tigra C20XE 4jaar(altijd heel graag mee gereden en veel geld en tijd in gestopt)
2de (donor auto calibra C20XE)
3de auto tussendoor voor een maandje:Ford Scorpio 2.0 DOHC (ging voor geen meter met 120pk maar zat wel comfortabel)
4de auto Ford Mondeo 1.6 dohc 2maand (reed wel comfortabel en soepel)
5de auto Ford Mondeo 2.0 136pk (had ik enkel bijgekocht voor onderdelen af te halen)6de en huidige auto men Opel Astra 2.0 16v:wub
21 december 2009 om 18:28 #17531376Hoe bevalt jouw Astra? dus wat voor cijfer geef je hem?
prima 8
Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
1 jaar 12000km
Wat vind je het grootste pluspunt?
comfort
slecht te verkopen, veel vocht in auto
Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Opel oldtimer
nummer 3
Natuurlijk wel even de relevante info over jouw auto vermelden zoals type en bouwjaar, motor en tranmissie, uitvoering en km. stand.
Astra 1.6 16V
2003
162000kms
Njoy (sport uitgevoerd)TE KOOP! zie verkoopgedeelte
21 december 2009 om 18:59 #17531377Hoe bevalt jouw Astra? en wat voor cijfer geef je hem?
Hij bevalt prima tot nu toe een 8,5
Uhm ff denken ik kocht hem met zon 129000 km en nu staat ie op de 185000 en dat in bijna 3 jaar tijd.
Hij is sportief en lekker rap voor een 1.6, de lederen bekleding met stoelverwarming en mn dakraam heerlijk in de zomer.
Wat vind je het grootste nadeel?
Ik kan even niets bedenken dus dat is een goed teken.
Is jouw volgende auto weer een Opel?
Zeker weten
Mijn 2e Opel heb hiervoor een astra F gehad en mijn 3e auto 1ste auto was een golf 2.
Nog wat informatie over je Astra, zoals type en bouwjaar, motor en transmissie, uitvoering en km. stand.
Astra G X16XEL (1.6 16v) sport
74kw 150nm
bouwjaar 1999
km stand ong 185000
handgeschakeld21 december 2009 om 20:53 #17531378vul niet teveel in…
geef mn assie F-cc 95 X16XEL gechipt andere benzine pomp
140pk naar schatting!!en ben 1000% tevreden is mn 3e astra
1e was een c14nz
2e was een x16XEL G3 was zwaar kloten wagen altijd trouble
3e is deze X16XEL super wagen!!en tis al met al mn 8e auto ook al en ben nog maar 23 jaar altijd alles goed kunnen verhandelen:D
21 december 2009 om 21:24 #17531379Astra G 1.6 16v Sport 1998
Een 9, betrouwbaar, veilig en fijne rijdersautoHoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
Bijna 7 jaar, staat nu op 2370.000 heb er daarvan ongeveer 141.000 zelf gereden.Wat vind je het grootste pluspunt?
Ruimte, vooral voorin, meer ruimte als een vectra C bijvoorbeeld.Wat vind je heet grootste nadeel?
Specifiek mijn exemplaar is kaal, zeer kaal. Raamslingertjes en geen airco of boardcomputer en andere spielerei. Weinig bergvakjes in dashboard e.d. Stoelen kunnen beter met mijn lengte.Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Geen idee, al denk als deze dood gaat er wel weer een latere (luxere) G komt zodat ik de veren en velgen mee kan nemen.Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
2e auto, m’n eerste was een Corsa A GSI ( was rot, maar mis ik nog elke dag)21 december 2009 om 21:58 #17531380Hoe bevalt jouw Astra? dus wat voor cijfer geef je hem?
Zilveren Astra G 1.7 DTI 5-deurs uit 2003, cijfer = 8Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
1997 gekocht, gereden van 116000 naar 180000km al.:)Wat vind je het grootste pluspunt?
Het koppel van de turbodiesel. Komt zo mooi in bij lage toeren.Wat vind je heet grootste nadeel?
Zoveel electronisch tegenwoordig bij diesels. Een sensor is niet helemaal goed meer.:(Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Ja, wil graag de nieuwste Astra hebben, heb er al ingezeten.Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
6e auto en ook 6e Opel.:) Auto’s zijn 4x Corsa en 2x Astra.22 december 2009 om 17:05 #17531381Hoe bevalt je Astra en wat voor cijfer geef je hem?
Mijn Astra bevalt prima en brengt me nog steeds overal waar ik heen moet!!!!Cijfer zou voor mij zijn een 8,5
Heb de Astra nu 5 jaar en heb er alweer 65000 km mee gereden!!!!
De snelle motor en verders gewoon een heerlijke auto!!!
Vochtprobleem in de auto wat veel F´jes hebben
Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Ja misschien wel.,wie zal het zeggen!!!
Dit is mijn 6e auto,hiervoor had ik
1.Opel GT 1970(Heb ik gekregen op mijn 14e en heb ik nog steeds)
2.Opel Kadett D Flash 1.2
3.Opel Kadett E Club 1.3
4.Opel Astra F Tailgate 1.6 16v
5.Opel Astra G Sport 1.8 16v
6.Opel Astra GSI 2.0 16vNatuurlijk wel even de relevante info over jouw auto vermelden zoals type en bouwjaar, motor en transmissie, uitvoering en km. stand.
Opel Astra GSI
Bouwjaar:1995
Motor:X20XEV Ecotec
Uitvoering:Tailgate
Km.stand:180.000 en nog wat22 december 2009 om 18:08 #17531382Hoe bevalt jouw Astra? en wat voor cijfer geef je hem?
Hij bevalt mij zeer goed,… een dikke 8
Ik ben pas 3 maanden in het bezit van deze auto en ik heb er pas 4000 Km/h meej gereden
Het is een auto die gezien mag worden:D
en hij rijd als een zonnetje :thumbup
de sport stoelen zitten erg lkkr.Wat vind je het grootste nadeel?
Ik heb er in de tijd dat ik hem nu heb nog geen nadelen aan kunnen vinden.
Is jouw volgende auto weer een Opel?
ik ben niet echt iemand die erg merk gebonden is,…
maar het zou zo maar eens kunnen dat het weer een astra zou worden.Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
Dit is mij 1e Opel en pas mijn 2e auto.
Hiervoor heb ik een Toyota Corolla 1.6 Liftback uit 98 gehad.Nog wat informatie over je Astra, zoals type en bouwjaar, motor en transmissie, uitvoering en km. stand.
Opel Astra H Gtc 1.8 Cosmo
Bwj. 2005
Km. 4800023 december 2009 om 10:46 #17531383ben nog een pluspuntje en minpuntje vergeten:D
Pluspunt:
Nergens roest aan de wielkassen of drempels,balken:wub dus is zeer goed bewaard gebleven vooral bij de 1st eigenaar stond die geloof ik altijd binnen droog en aan de kmstanden te zien kwam die zen 1ste jaren weinig op straat.Het onderhoudsboekje komt ook van dezelfde opelgarage waar die gekocht is.
Minpuntje:
her en der een krasje of plekje en 1klein deukje op de carrosserie(komt deze zomer wel weer goed)23 december 2009 om 20:51 #17531384Astra G 1.6, uit 1999
Goed! Rijd heerlijk, echt een auto om mee te touren.. Geef ‘m een 8,5!Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
8 maanden, 127.000 km.Wat vind je het grootste pluspunt?
Dat de auto lekker rijdt en een mooi model heeft. Ook zijn er veel onderdelen voor te verkrijgen, altijd handig! :PWat vind je heet grootste nadeel?
De niet al te stille/zuinige motor.Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Dat zou kunnen, ligt er aan wat de vraagprijs is, haha!Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
Mijn eerste Opel en mijn tweede auto.Natuurlijk wel even de relevante info over jouw auto vermelden zoals type en bouwjaar, motor en tranmissie, uitvoering en km. stand.
Astra 1.6 16V
1999
127.000 km24 december 2009 om 15:55 #17531385Hoe bevalt jouw Astra? dus wat voor cijfer geef je hem?
Uitermate tevreden, zuinig en goedkoop in het onderhoud. 9Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
Deze astra hebben we nu dik 2 jaar, en 30000 kmWat vind je het grootste pluspunt?
Zuinig, niet te langzaam en ik kan er lange tijd in zitten zonder rug pijn.Wat vind je heet grootste nadeel?
Dat ik er niet zo veel in rij :)Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Zal zeker een astra worden, tenminste zeg nooit nooit.Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
Van de 3 auto’s die ik gehad heb is dit mijn 3e opel
2000-2003Opel corsa b 1.4 swing 1993
2003-2007Opel astra f 1.6 16v Edition 1997
2007-Heden: Opel astra g 1.6 16v Njoy 2002 km:8959324 december 2009 om 16:01 #17531386Cijfer: 7
De huidige iets meer dan 1 jaarWat vind je het grootste pluspunt?
de ruimte (break) + zuinigheid + betrouwbaarheid & laat zich heel gemakkelijk rijden.Wat vind je heet grootste nadeel?
baanvastheid. Breekt snel uit, enorm veel last van aquaplaning enzo. Denk dat ik voor de veiligheid dempers / ophangingrubbers etc ga laten vervangen.Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Vermoedelijk wel maar dan de vectraJouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
3de opel en 3de maal een astraHuidige is 1.7 cdti – astra G break – bj 2003 – enjoy versie met automatische airco & lederen salon – gekocht met 24 xxx km en nu 51 xxx km.
26 december 2009 om 18:46 #17531387> Hoe bevalt jouw Astra? dus wat voor cijfer geef je hem?
Dikke 10 :thumbup
> Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
25.000Km en 10 maand :P
> Wat vind je het grootste pluspunt?
Uberbetrouwbaar, best ruim :)
> Wat vind je het grootste nadeel?
Het feit dat-ie eruit gaat, omdat ik echt aan een diesel moet.. :( Ik rijd best veel… ;) Ik kan de Astra er wel bij houden, maar dan zou hij 99,9% van de tijd stilstaan.. Dat is ook zonde..
> Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Nee, helaas. De dieselmotoren van Opel zijn goed, maar een TDI van VAG bijvoorbeeld rijd veel fijner. Ze zijn zuinig, en krachtig. Vooral dat laatste mis ik bij de Opel diesels..
> Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
Ehh.. ik heb al heel veel auto’s gehad (stuk of 20..), dit is mn 2e Opel. Heb een paar jaar terug nog korte tijd een F gehad.
> Type en bouwjaar, motor en tranmissie, uitvoering en km. stand.
Astra F 1994, C16SE F13/5, Si Young, 264.000Km1 ding staat vast, ik ga deze auto missen als hij eenmaal weg is.. Eenmaal warm even gasgeven, en dan de C16SE die meteen thuis geeft en oppakt.. Geweldig.. Daarom ook, wordt de opvolger een TDI. Ik wil een auto die thuis geeft, als ik het gaspedaal induw.. 0-100 vind ik niet intressant, 80-120 en 120-160 wel.
27 december 2009 om 23:10 #17531388Hoe bevalt jouw Astra? dus wat voor cijfer geef je hem?
zeer goed/eigenlijks geweldig goed. ik geef hem een 9Hoelang heb je de Astra? (km. en tijd)
5 maandjes, en heb nu zelf bijna 3.500 km erin gereden.Wat vind je het grootste pluspunt?
comfort, zit lekker, rijd lekker, stuurt lekkerWat vind je heet grootste nadeel?
auto staat voor mij in het voordeel, zijn geen slechte dingen op te merken vind ik.Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
ik wil sowieso nogwel een aantal lange jaren in deze blijven rijden, maar als ik weer aan een nieuwe toe ben zou het misschien wel een gtc worden.Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
3e auto, 2e opel astraNatuurlijk wel even de relevante info over jouw auto vermelden zoals type en bouwjaar, motor en tranmissie, uitvoering en km. stand.
betreft een Astra G 1.6 16v Sport editie 2 uit 2003
met km stand nu ongeveer rond de 64.50028 december 2009 om 10:41 #17531389Ik rijd nu een Opel Astra 1.6 Tailgate uit 1997. Ik heb hem nu bijna een jaar (goedkope eerste auto) en hij rijdt heerlijk. Staat inmiddels 185.000km op de teller maar dit is wel zijn laatste jaar (voor mij). Aanstaande APK zal wel weer blijken dat de uitlaat lek is en mijn banden zijn nu nog goed maar over nog eens ~10.000km niet meer denk ik. Anyhow, even het beoordelingslijstje erbij rapen:
Hoe bevalt jouw Astra?
8,0Hoelang heb je de Astra?
16.283km/10 maandenWat vind je het grootste pluspunt?
Ongeacht het weer of de soort weg ligt hij zo lekker stabiel op de weg.Wat vind je heet grootste nadeel?
Hij accelereert voor geen meter!Is jouw volgende auto weer een Opel (Astra)?
Vast en anders een Corsa.Jouw hoeveelste auto en/of Opel is dit?
1e auto en dus ook 1e Opel. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.