hittebestendige lak in kleur

Forumindex Forums Modellen Astra hittebestendige lak in kleur

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    iAstra
    Deelnemer

Hey allemaal,

ik wil graag mijn remklauwen een kleurtje geven, maar het liefst wel een kleur die zo veel mogelijk lijkt op de lak van de auto zelf.
      de kleurcode is Z282.
      waar kan ik dergelijke spuitbussen krijgen of bestellen voor een goede prijs?

Mvg iAstra

miraltje
      Deelnemer

en wat is de kleur??????????????

met een code alleen kunnen we niks :sleeping

b07

dat is donker blauw metalic .

ik zie wel hittebestendige lak bij brezan en,volgens mij heeft gamma ze ook maar ,dat zijn meestal basis kleuren zoals zwart, rood ,antaciet, zilver,wit,de kleur codes van je auto lak zijn er volgens mij niet in hitte bestendige lak.

soepkiepe
          Deelnemer

moet dat perse hitte bestendig zijn dan?
            heb bij alle auto’s waar ik het bij gedaan heb er gewoon wat op gesmeerd :P

mijn rooie f.. rooie verf van de gamma die al heel wat jaar op zolder stond, werkte perfect.
            huidige f, blauwe spuitbus van de action, werkt perfect.
            huidige kadett.. de zelfde rood als bij de rooie f, inmiddels is de verf nog weer een jaar ouder, maar werkt nog super :)

Anoniem

Op je remklauwen hoeft geen hittebestendige verf
              Als je z3 goedvoorbewerkt blijft gewone auto lak ook jaren mooi :thumb

Bedenk maar eens hoe warm/heet een donkere auto wordt die in de felle zon staat ;)

iAstra
              Deelnemer

hmm toch een beetje mijn twijfels, want mijn remklauwen worden toch wel beduidend warmer dan mijn lak in de volle zon als ik lange stukken rij, laat staan wanneer ik bijvoorbeeld door de bergen in de ardennen dat bochtenwerk een beetje sportief wil doorrijden… zou me niks verbazen als mijn remklauwen dan warmer worden dan het motorblok.

maar ik heb wel caliper (remklauw) verf gevonden bij de heuts, in de kleur die ik wil :-) denk ik althans, dat is een kwestie van uitproberen.
                als het klaar is post ik hier wel het eindresultaat :thumb

Anoniem

is ook wel belangrijk dat je je eigen mening hebt en houd ;) :thumbup
                  er wordt helaas ook vaak maar wat gepost op dit(en andere )forum,s :cry

ik post uit eigen ervaring en probeer dit vaak te onderbouwen/uitleggen

vind het wat jammer om veel geld uit te geven aan “speciale” lak
                  als gewone lak ook volstaat ;)

helemaal als dat ook nog net niet de kleur is die je graag wild ;)

iAstra
                  Deelnemer

En gelijk heb je Louwe!
                    Nou is het toevallig zo dat de lak in prijs gelukkig niet verschilt, maar de eigenschap van de lak is natuurlijk wel belangrijk…

opel-mark
                    Deelnemer

ik heb er hammerite opzitten, blijft prima zitten.

Mark

wim-v6
                      Deelnemer

Het zou niet best zijn als de Remklauwen heter worden dan sommige motordelen.

Kijk eens naar een gemiddelde inlaat kant van een Turbo, die blijft ook mooi Grijs… terwijl de uitlaatkant altijd bruinverroest is.

Willem

Anoniem

zo is t maar net

ik heb ooit op een beurs speciale hitte bestendige verf gekocht voor op uitlaat spruitstukken
                          dat was zo goed, dat brande er al af toen de auto nog maar stationair draaide
                          was nieuw spruitstuk goed ontvet enz enz

dus duurkoop is niet altijd n goeie koop

wim-v6
                          Deelnemer

Gewone Verf vostaat in princiepe al op de remklauwen.

Als je Klauwe zo heet worden als je omschrijft kan je rubbers Blijven vervangen..

Willem

iAstra
                            Deelnemer

Duidelijk.. Moet nog ff de schade van APK afwachten voor twee auto’s als dat meevalt ga ik ze direct spuiten! :thumb

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.