Hierbij stel ik me even voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hierbij stel ik me even voor

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239967
    roli
      Lid sinds:
      11 June 2011

      Hallo mede Opelfans, mijn naam is Ron.
      Ik ben 54 jaar, gepensioneerd bij de Kon. Marine en nu nog parttime werkzaak bij een groot internet/TV/kabelbedrijf.
      Ik heb voorheen een aantal Opels gereden, alle met veel plezier,
      Mijn huidige aanwinst wordt een zwarte Meriva Cosmo 120PK met een aantal extraatjes. Ook krijgt de wagen LPG (Opel-ingebouwd) en hij is pas eind september leverbaar.
      Vind het leuk dat er een forum is waar je terecht kunt met vragen/opmerkingen en een advertentie kunt plaatsen.
      Ik had – door de nieuwe aankoop – leuke lichtmetalen velgen met winterbanden over, en die gaan naar een kennis voor een spotprijsje.
      Heb zelf inmiddels nieuwe velgen met winterbanden besteld (16 inch) die in de opslag komen bij de plaatselijke bandenboer.

      Ik ben bereikbaar voor vragen en wens een ieder veel autoplezier toe!

      Groeten Ron ;)

      NOOT: zojuist van Opel vernomen dat ze de LPG-auto’s voorlopig niet kunnen leveren wegens technische problemen.
      Ik ga kiezen voor een benzine- of diesel versie.

      #17904138
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        welkom hier :thumb

        #17904139
        KadAstra-EF
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2010

          Van harte welkom op dit forum !!
          Voor het plaatsen van foto’s en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

          http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=78&t=139209″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          Hartelijke groet, Rik

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.