Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Hier ook al ingebroken!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 september 2008 om 13:13 #17207654
Vanmorgen trof ik mijn auto helaas ook leeggeroofd aan….:fy1
Auto staat bij ons achter de boerderij, met alarm en we hebben een hond. We hebben vannacht niets gehoord! Hoe flikken die lui het om zonder opgemerkt te worden mijn auto binnen te dringen. Alarm werkt prima! Hoe kan dit!?
Zit nu dus met de narigheid, autoradio weg, deur helemaal kapot, lak beschadigt en gebarsten.
Politie wil niet komen, hebben het “te druk”……
Foto’s van de hele situatie gemaakt en hoe de auto staat, zaterdag kan ik pas aangift doen…
Heb gehoord dat er vlakbij (Drente, Nijeveen) nog 6 inbraken in auto’s zijn geweest: laptops, navigatie en autoradio’s.
Politie is wel bij een ander slachtoffer geweest, die man had een flesje water in auto staan, die weg was. Dat flesje hebben ze leeg (gedronken?) weer gevonden. Flesje is voor DNA meegenomen.
Gaat in mijn geval om een Pioneer DEH-P55BT
Hier een paar foto’s:
10 september 2008 om 13:38 #17428968AnoniemLid sinds:
1 January 1970Breekijzer tussen de deur is meest gebruikste techniek omdat de deur bij een E kadett in de knik (midden van de deur) het zwakst is. Ik heb zelf hetzelfde meegemaakt met audio wat nog geen 5 dagen in mijn auto zat. Alarm is wel af gegeaan maar had me raam dicht dus hoorde niks. Zwaar ellendig. Deur kan je weggooien :(
10 september 2008 om 15:07 #17428969klootzakken:fy1
de politie is tegenwoordig ook waardeloos:thumbdownsucces met de afhandeling!
10 september 2008 om 15:48 #17428970wekrt je deurschakelaar dan wel goed als het alarm nie af is gegaan
heb ik ook gehad bij mijn kadett die bleef soms hangen.
en het blijft kut zoiets sterkte :thumbup
10 september 2008 om 15:58 #17428971Alarm werkt prima, maar hebben het gewoon niet gehoord denk ik. Alarm gaat direct zodra deur ook maar een beetje open is…..
Inmiddels met verzekering gebeld, zoals het nu lijkt wordt alle schade gedekt incl. radio.
Schade-expert schat de schade op ongeveer 750euro en dat is zonder de radio.
Maandag komt er iemand van de verzekering die de schade komt opnemen.
10 september 2008 om 18:19 #17428972klootzakken zijn het.:swear
zoals ik al zij voor de telefoon verrot schoppen die klootzakken..
sterkte ermee blijft jammer zon mooie kadett:wub
ben aan de ene kant wel blij dat veccie altijd in de garage staat:cool:
10 september 2008 om 19:00 #17428973zijn onze oost-europese vrienden weer bezig geweest??
zaadloze mongolen.
heb respect voor andermans werk en spullen.niet te geloven weer.:swear10 september 2008 om 19:46 #17428974ff vraag aan johan: hoe ben je verzekerd? vrees namelijk ook dat er bij mij ingebroken kan worden. Haal wel altijd ALLES uit mijn auto, ligt geen papieren, frontje of telefoon of navigatie of wat dan ook in. Het openmaken van de auto is piece of cake. Alleen wanneer er geen reden is om binnen te komen denk ik niet dat ze het wagen..
Maar hoe je verzekerd ben ben ik wel geintresseerd in. Komt namelijk maar al te vaak voor in nederland.
Kunnen dieven eigenlijk wat met een radio zonder frontje?
Sjupke`
10 september 2008 om 20:23 #17428975origineel gepost door Small Sexy
ff vraag aan johan: hoe ben je verzekerd? vrees namelijk ook dat er bij mij ingebroken kan worden. Haal wel altijd ALLES uit mijn auto, ligt geen papieren, frontje of telefoon of navigatie of wat dan ook in. Het openmaken van de auto is piece of cake. Alleen wanneer er geen reden is om binnen te komen denk ik niet dat ze het wagen..Maar hoe je verzekerd ben ben ik wel geintresseerd in. Komt namelijk maar al te vaak voor in nederland.
Sjupke`
Ben WA Extra verzekerd, dus schade door diefstal, wild en ruitschade zijn gedekt.
Of een radio zonder frontje iets waard is weet ik niet, heb wel eens gehoord dat die frontjes gewoon uitwisselbaar zijn.
10 september 2008 om 22:06 #17428976origineel gepost door johan1981
origineel gepost door Small Sexy
ff vraag aan johan: hoe ben je verzekerd? vrees namelijk ook dat er bij mij ingebroken kan worden. Haal wel altijd ALLES uit mijn auto, ligt geen papieren, frontje of telefoon of navigatie of wat dan ook in. Het openmaken van de auto is piece of cake. Alleen wanneer er geen reden is om binnen te komen denk ik niet dat ze het wagen..Maar hoe je verzekerd ben ben ik wel geintresseerd in. Komt namelijk maar al te vaak voor in nederland.
Sjupke`
Ben WA Extra verzekerd, dus schade door diefstal, wild en ruitschade zijn gedekt.
Of een radio zonder frontje iets waard is weet ik niet, heb wel eens gehoord dat die frontjes gewoon uitwisselbaar zijn.
van een beetje radio dus niet! Zitten gecodeerd en werken dan niet. Kun je een frontje trouwens ook los kopen? of alleen bij inruil van je oude als deze kapot zou zijn gegaan?
groeten Twan
10 september 2008 om 22:34 #17428977origineel gepost door IMpY
van een beetje radio dus niet! Zitten gecodeerd en werken dan niet. Kun je een frontje trouwens ook los kopen? of alleen bij inruil van je oude als deze kapot zou zijn gegaan?
groeten Twan
Mijn Omega heeft origineel Philips fabrieksradio met code, daar hebben ze sowieso ook niets aan, die auto hebben ze ook niet aangezeten, terwijl ie er vlakbij stond…
‘T is al laat nu, maar ben nog klaarwakker. Zal wel slecht slapen komende nacht. Auto is nu weg en staat achter slot en grendel.
Maandag komt schadeexpert van verzekering, ben benieuwd….
11 september 2008 om 10:12 #17428978klootzakken. en de politie te druk, bah bah met wat dan scootertjes aan te houden:puke succes ermee. hoop dat alles weer goed komt.
11 september 2008 om 14:37 #17428979zonde man ding was net strak
en politie heb je echt geen donder aan
kunnen alleen maar zitte flitsen met hun luie reet of mensen met een hobby van de weg af zette :fy1
hoop dat alles goed komt
eigenrechter spelen mag nie maar als ik ooit er voor kom te staan dan regel ik het zelf
11 september 2008 om 15:30 #17428980stil van achteren naderen, en dan een stoeptegeltje in het nekkie gooien:wors:fy1
echt een stel bloedlijers,
ik hoop dat het allemaal lukt met de verzekering:vertag
groeten nick
11 september 2008 om 17:10 #17428981front is los te bestellen met originele aankoopbon en aangiftebewijs van diefstal.
kosten meestal 1/3 van de verkoopprijs toestel .
11 september 2008 om 19:45 #17428982origineel gepost door frenkie
klootzakken. en de politie te druk, bah bah met wat dan scootertjes aan te houden:puke succes ermee. hoop dat alles weer goed komt.Dat is nog het meest frustrerende! Geen tijd om langs te komen, maar uur later rijd ik naar Meppel en zie ik de politie gewoon weer iemand langs de kant zetten…:fy1
Had er eigenlijk ook ff bij willen gaan staan, maar wil er geen gezeik om hebben….
12 september 2008 om 11:07 #17428983Ze hebben nergens tyd voor maar wel iemand meesleuren naar een rollenbank:fy1:swear
die overigens ook nog eens niet volgens de regels is
Daar zetten ze 5 motors voor in en 5 collega,s + een busje
en niet eens tyd voor dit steletje randebielen
het moet niet gekker worden
Diegene die bij mij binnenkomt of over de schutting klimt die kan een oude tafelpoot verwachten en wat blauweplekken :swear:fy113 september 2008 om 16:43 #17428984origineel gepost door asfaltmaffia
Ze hebben nergens tyd voor maar wel iemand meesleuren naar een rollenbank:fy1:swear
die overigens ook nog eens niet volgens de regels is
Daar zetten ze 5 motors voor in en 5 collega,s + een busje
en niet eens tyd voor dit steletje randebielen
het moet niet gekker worden
Diegene die bij mij binnenkomt of over de schutting klimt die kan een oude tafelpoot verwachten en wat blauweplekken :swear:fy1inderdaad n slag verkope en dan bots roepen:D kijke wt die doet haha! Nja ben je inderdaad mooi klaar mee als je auto wordt open gebroken! Je moet de politie ns bellen wat ze doen als in je huis is ingebroken of ze dan ook een paar dagen wachten? of dat ze terplekke je auto staan te slopen.
@14xe: Wat heb je eraan om met aankoopbon en diefstal bewijs een nieuw frontje te gaan halen als ze je radio gepikt hebben? Dan heb je meestal de radio niet meer maar wel je frontje.
groeten Twan
13 september 2008 om 17:16 #17428985origineel gepost door IMpY
@14xe: Wat heb je eraan om met aankoopbon en diefstal bewijs een nieuw frontje te gaan halen als ze je radio gepikt hebben? Dan heb je meestal de radio niet meer maar wel je frontje.groeten Twan
ik reageerde eigenlijk hierop::
origineel gepost door johan1981
Ben WA Extra verzekerd, dus schade door diefstal, wild en ruitschade zijn gedekt.Of een radio zonder frontje iets waard is weet ik niet, heb wel eens gehoord dat die frontjes gewoon uitwisselbaar zijn.
14 september 2008 om 09:50 #17428986hoi hoi
hier in enkhuizen is het ook zo erg :o
is wel in januraie gebeurt maarja
ik heb een b kadett van 72
deels opgeknapt en wel
wou naar mn werk ……………….kom ik bij mn kadettje aan
benzine klep open gebroken ……………………..loopt toch op gas maarja
de volgende dag mn sloten geforceert …………………..niks uit de auto
de dag daar op ……dit is ghet ergste zit je goed ?? want ik klapte in !!
mn achterscherm in getrapt tot aan mn binnen paneel aan toe ………..mn deur in getrapt
mn abndere deur zwaar beschadigt
flinke deuk in mn voorscherm mn 2 ramen bekrast
en tot slot mn rally lampen aan gort getrapt
totale schade post een slordige 7000E schade er aan
de week daarop hebben ze een groep polen gepakt die voor ruim 150 inbraken gerandt stond
en heb ruim 4 uur op het buro gezeten om dat ze het tedruk hadden met staken tebietsen voor meer geld
uit eindelijk de pool is gevlogen en de kadett staat in de schuur voor de grote ombouw gelijk en schade herstel
echt misselijk :puke
14 september 2008 om 10:19 #17428987hey Bcoupe…
enkhuizen is dichtbij, we hebben hier ook veel last van polen e.d. en ja hun zijn vaak 9 van de 10 keer wel degene die het doen.
jammer dat er zo weinig aan gedaan wordt.(ps, stel je eventjes voor wie je bent enzo, suc6 met de schade)
14 september 2008 om 10:35 #17428988oja :D
ff -offtopic
ben Ferry
en woon in de hart van enkhuizen (jammer genoeg)
en reed in b coupe van 1972 ( de laatste coupe van de b kadett )
en gered van de sloopzijn nu bezig met de ombouw om er een manta a blok in tehangen met 4 bak
spec;; 1.6s met spaggetie spruit en met 4 gang bak
achter as van opel gt
de rest komt nog
en dan komt er ook alarm en cv
anders ben ik hem kwijt door die gasten
zie hier de foto’s http://ferry2sweet.spaces.live.com/?lc=1043
14 september 2008 om 10:37 #17428989moet je ff hier doen:P klik de link
16 september 2008 om 20:25 #17428990Vandaag is de Expert van de verzekering bij de Kadett wezen kijken:
Eerste reactie was: “daar kan toch wel een deurtje van de sloop in”
Is weer zo eentje die een “oude Kadett” ziet staan hoor…
Mijn schadehersteller was het er niet mee eens en heeft moeten lullen als brugman: Dat de auto verder in zeer goede staat is en dat ie pas een jaar geleden helemaal is overspoten. Bovendien dat het een liefhebbersauto is en dat de eigenaar (ik dus) er ook niet op zat te wachten dat ze die auto los zouden breken….
Uiteindelijk worden alle kosten van de reparatie gedekt gelukkig.
Helaas heb ik daar nog geen nieuwe radio voor, ben dan ook bang dat ik een nieuwe radio volledig zelf moet ophoesten.
Heb vandaag de aankoopbon weergevonden, aankoop was 20-4-2006, voor een bedrag van 349,00. De aankoopbon gaat morgen naar de verzekering en ik ben verzekerd voor diefstal. Helaas had ik de radio niet apart verzekerd. Ben dus benieuwd wat daar nog uit zal komen.
Zal altijd geld van mijn kant bij moeten ben ik bang….alleen maar omdat een stelletje hufters het nodig vonden, om op MIJN grondgebied, MIJN auto los te breken en MIJN radio er uit te jatten.
Lees net ook al het verhaal van die Kadett die gejat was en leeggetrokken, wordt je toch moedeloos van…..:o
Vandaag is het een week geleden dat ze mijn auto open braken, zouden ze vannacht weer komen? FF kijken of er al een nieuwe radio in zit?? Gelukkig staat de auto hier nu niet. Andere auto van mij zit niets meer in, dus valt niets meer uit te halen….
16 september 2008 om 20:44 #17428991ja en de politie doet niks ……………………want we hebben het tedruk met brommertjes en scootertjes jagen
pak die gasten die de kraken doen ..dan zijn ze een kerel:P
want hier hebben ze het afgedaan met …………….we hebben de dader niet kunnen vinden dus we houden er mee op
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.