HID inbouw set??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum HID inbouw set??

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    LouisBouwman
    Deelnemer

ls,

ik zit te denken om mijn standaard halogeen te vervangen voor HID.
      Moeten er dan ook ontstoringindsmodules bij

Maar je hebt zoveel keus en nog veel meer prijzen.
      En ze zeggen allemaal dat ze de beste zijn.

Mijn VOD dealer is persoonlijk niet zo gecharmeerd van HID inbouw.
      Maar het geeft toch aanmerkelijk meer ligt. En dit nightvisions halogeen liegen er ook niet om. Zeker als je ze elke 6 maand moet vervangen omdat ze doorbranden.

Iemand advies??
      Devilpower??
      pilot?

ps. rijdt een vectra GTS 2.2 DTI 16V uit 2004 met half canbus.

hopend op advies.

groet

Louis

Patje gts

Hallo,

Ik heb een vectra van 2007 met een budget set met grote balast wel met warningcancellers.
        Werkt gewoon goed, pilot zal misschien langer mee gaan e chter ook een groot prijs verschil.

Er zijn bepaalde merken waar je alleen met Pilot kan werken ivm storing maar de vectra kan het gewoon een goedkoop setje zijn.

C00kie
        Deelnemer

Heb nu al 9 sets van Einzelmann ingebouwd bij verschillende Opels en zeer tevreden over. Zelfs zeer gering strooilicht bij reflectorlamp (o.a. Zafira B) ivm speciale bulb. Dit set heeft 3 jaar garantie, goede kwaliteit van afwerking lamp, kleine balasten en de canbus uitvoering is storingsvrij. Daar betaal je dan wel wat meer voor. Je kunt de originele adapter iets aanpassen en zo direct in je koplampen monteren.

http://www.navaudio.nl/products/Einzelmann-Xenon-complete-set-xenon%252d-Top-kwaliteit%252d-(met-canbus).html

Greetz en succes ermee :D

Roopesh
          Deelnemer

Ik ben begonnen met Pilots, daarna teruggestapt naar een goedkoper setje, maar die halen bij lange na niet de lichtopbrengst die je bij Pilots hebt.
            Dus uiteindelijk toch weer een Pilot setje aangeschaft.

Ze zijn wel een stuk duurder, maar persoonlijk vind ik ze kwalitatief stukken beter.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.