Hi there .. ik ben Rob !!!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hi there .. ik ben Rob !!!

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Inclusivo

Nou na verzoek toch maar even mijn voorstel ronde hier ;)

Ik ben Rob 25jaar en kom uit Rotterdam.
      Ik werk full-time bij de Luchtmacht als Helikopter monteur (Chinook) op de vliegbasis Gilze-Rijen.

Naast deze prachtige baan organiseer ik dance events door heel NL, ben ik grafisch ontwerper en hou ik van vrouwen :P

Ik zal hierbij ook een paar foto’s van me Vectra B plaatsen die ik bezit sinds vorig jaar.

Helaas rijd die nu niet meer :(.. reden hiervan is te lezen:
      http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=129285

Tommy666
      Deelnemer

Welkom
        Mooie Vectra:thumbup

OpelRoos

Welkom! Je Vec ziet er goed uit hoor!
          Gave baan heb je ook denk ik! :) En natuurlijk zijn de dames hier benieuwd naar een foto van mr. Inclusivo himself! :D

Kermitkiller

mooie vec en welkom hier :wors:wors

Inclusivo

origineel gepost door OpelRoos
              Welkom! Je Vec ziet er goed uit hoor!
              Gave baan heb je ook denk ik! :) En natuurlijk zijn de dames hier benieuwd naar een foto van mr. Inclusivo himself! :D

Bedankt allemaal voor de reacties.
              Ja uuhhh een foto van mezelf .. ik sta zowiezo versteld dat hier uberhaubt vrouwen zitten haha zal ik je dat eerst is vertellen.

Is er geen mooie vrouwelijke opel rijder die er een nieuw blok in kan leggen ;);)
              Hier een foto´tje van mezelf:

OpelRoos

Leuke foto hoor! Je ziet er inderdaad wel uit als ‘een horecamannetje’ ;)
                Er zitten hier best een aantal dames, pas nog een nieuwe dame aangemeld uit Rotterdam.. Misschien kan die een nieuw blok erinleggen voor je? :P

Inclusivo

origineel gepost door OpelRoos
                  Leuke foto hoor! Je ziet er inderdaad wel uit als ‘een horecamannetje’ ;)
                  Er zitten hier best een aantal dames, pas nog een nieuwe dame aangemeld uit Rotterdam.. Misschien kan die een nieuw blok erinleggen voor je? :P

Haha is dat zo .. ik heb ook 3jaar als barkeeper en 3jaar als bedrijfsleider gewerkt in diverse clubs dus het zit wel in me bloed haha maar momenteel druk zat met me full-time job en de dance events die ik er nog bij doe.

Een dame die er een blok inlegt hmm dat is wel een paar Kodak momentjes waard denk ik ;)
                  Heb inmiddels een blok die wordt Dinsdag gebracht .. 85.000km op de teller dus dan maar is snel een mooie schone vinden die hem erin frutselt.

Kdebruijn

Hehe welkom op het forum

Mooi vectra’tje! Alleen jammer dat je op het moment niks aan hebt zoals ik gelezen heb.. Zonde!:o

Inclusivo

origineel gepost door Kdebruijn
                      Hehe welkom op het forum

Mooi vectra’tje! Alleen jammer dat je op het moment niks aan hebt zoals ik gelezen heb.. Zonde!:o

Thnx :cool:

Ja het is zeker zonde .. maar niet getreurd een nieuw blok is besteld met slechts 85.000km op de teller .. dus verwacht hem binnen anderhalve week weer op de weg .. dan zal die naar de spuiterij gaan om weer helemaal strak te krijgen.

Ja helaas is die door het stilstaan geregeld onder gescheten en te maken gehad met weersomstandigheden waardoor de lak er niet beter op geworden is evenals me velgen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Het onderwerp ‘Hi there .. ik ben Rob !!!’ is gesloten voor nieuwe reacties.