Hey na lange tijd online Toch nog ff voorstellen Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Hey na lange tijd online Toch nog ff voorstellen Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 29 mei 2008 om 17:29 #17207112 AstraElvisDeelnemer Lid sinds:14 August 2007 HOi allemaal, Ik ben Frank aka AstraElvis Ik ben al een tijdje online op het forum maar had me nog nooit voorgesteld:o:o Ik rijdt een Astra G 2.0 DTL Kijk onderschrift voor modificaties…… Ook ben ik beheerder van de Opel website :: http://www.Opel-Performance-Club.com Kom een keer kijken en meld je aan op ons forum en in onze fotogallerij. Ik hoop jullie snel terug te zien op onze site. Groetjes Frank AstraElvis 29 mei 2008 om 17:37 #17409807 ASTRA X1.7DTL Lid sinds:4 March 2008 Beter laat dan nooit ! Welkom !! Groeten Ronald Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Het onderwerp ‘Hey na lange tijd online Toch nog ff voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.