Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Hey mede forumleden,,,
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2014 om 00:18 #17267385
Ik ben stefan, zojuist 32 geworden en een gescheiden vader van een manneke van 4.
Gisterenmiddag in het bezit gekomen van een Opel Astra G station. (1999)
Hiervoor een ontelbare lijst voertuigen gehad ( waarvan meerdere opel’s)
Zoals jullie lezen helaas twee jaar geleden gescheiden en hierbij alles kwijt geraakt wat ik opgebouwd had.
En van 2 hagel nieuwe auto’s (ford focus mkIII en ford ka mkII) naar een Peugeot 3 deurs 1.9D van 1998.
Beide ford moeten verkopen op de rest schuld van de woning zo veel als kon op te vangen.Na veel ergernis aan de twee deuren achter die ik miste besloten om ( nu we weer wat aan het opkrabbelen zijn) voor een andere auto te gaan kijken.
Zo kwam ik bij deze Astra station uit.
De wagen heeft 205.000 gelopen en betreft een 1.6 8 kleppertje.
Volledige historie is bekend en volledig dealer onderhouden.
Ik ben de derde eigenaar en dat is te zien aan de auto.
Het betreft een vrij kale uitvoering, wat me verwonderde is dat de nieuwkoper gekozen heeft voor hoofdsteunen achter en armleuning (wat ik begrepen heb is dat niet standaard, als ik fout zit verbeter me ;) )
Maar bv geen elec pakket zoals elec. Ramen of spiegels.Ik zal niet veel aan de auto veranderen door de situatie en opgroeiend kind.
Echter heb per toeval wel een H7 xenon set liggen.
En mijn parot zet ik natuurlijk ook over.
Wat ik wel wil gaan bekijken is hoe ik de koplampen weer in redelijk nette staat krijg.Verder zal ik de site hoofdzakelijk gebruiken voor onderhoud en problemen die zich voor mochten doen, dit omdat ik twee rechter handjes heb en dus veelal zelf zal doen.
Oja bijna vergeten ik ben woonachtig in het Limburgse land (Heerlen)
En ben veelal te vinden in Brabant (familie, jawel eenimport limbo ;) )8 augustus 2014 om 03:57 #182469108 augustus 2014 om 09:47 #18246911AnoniemLid sinds:
1 January 1970Van harte welkom en ooit verkeerde ik in een soortgelijke situatie, je krabbelt wel weer op hoor!!!
Koplampen kan je opnieuw polijsten (op djoetube vindt je er aardig wat info over ;) )
8 augustus 2014 om 11:31 #18246912Welkom! Het is zo te zien een “GL” uitrusting, deze moesten destijds ten opzichte van de maar iets duurdere “club” uitvoering een hele waslijst aan extra’s ontberen: onder meer: hoofdsteunen achter, chromen portiergrepen binnen, hoogteverstelling stuur en stoel, elektr ramen voor en elektr spiegels, leeslampjes achter en velours bekleding.
Voor zover ik weet was de middenarmsteun op de achterbank altijd standaard voor nederlandse wagens.
Anyway, veel rijplezier met je nieuwe aanwinst.8 augustus 2014 om 12:04 #18246913Welkom,
Mooie station.. we hebben er zelf ook een gehad ook een 1.6 szr.
Veel plezier ermee.
8 augustus 2014 om 14:07 #18246914AnoniemLid sinds:
1 January 1970Welkom op het forum, Tja om in z’n situatie te belanden gun je niemand en zit je nooit op te wachten, maar het overkomt je.
Maargoed uiteindelijk komt altijd alles weer goed.
Nette wagen heb je met een mooie kleur. Veel veilige kilometers. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.