Hey Hallo

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223033
    Combo-B
      Lid sinds:
      30 June 2010

      Ik ben dus Combo-b

      Ik rij met een corsa b combo zonder kent rond…
      Ik hed de combo voor 100,- van de sloop gehaald om hem als 25km huppeldoos te gebruiken,vorige week kapte de startmoter en mee en hij kwam zodoende op de brug te staan bij een vriend in de garage en tot de verbazing was de gehele auto (op de dakkap na) geheel roestvrij… :o

      Gevolg hij wordt opgebouwd tot racemonstertje spoilers dikke wielen heel de meuk en wieweet gaat hij dan toch maar weer op kent…. king:

      Inmiddel is de dakspoiler er afgehaald en zijn we zoekende naar een betaalbare vervager,hangt er een dtm voorbumper op en staat hij op 15 lm wielen die er bij nader inzien weer onderuit gaan voor ander modelletje.
      Ook de binnenkant is inmiddels vervangen door een veloers setje stoelen en een tellerbakje van een GSI alleen de toerenteller is het er niet mee eens stationair draai ik 8500toeren :argue

      Maar daar vinden we ook wel weer een oplossing voor

      voor zover

      Combo-b

      #17694221
      AkUzA_TetSuo
        Lid sinds:
        10 September 2009

        Welkom, oplossingen voor de meeste problemen zal je hier bijna zeker vinden.
        Heb je ook al:kewlpics en hebben jullie/jij er ook ‘n ander blok in gelepeld?

        Greetzz TetSuo

        #17694222
        Combo-B
          Lid sinds:
          30 June 2010

          Gevonden !

          Ik heb er een 1.7D inliggen (isuzu) maar die moet met der tijd toch echt het veld gaan ruimen voor een 2.0 turbo king:

          #17694223
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :wors

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Het onderwerp ‘Hey Hallo’ is gesloten voor nieuwe reacties.