Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › het was weer zo’n dag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2012 om 20:31 #17247418
Vandaag even wezen winkelen met vrouw en kind,dus op weg naar de woonboulevard Cruqius ,dus ik rij in Vijfhuizen,een weg met rechts parkeervakken en op het wegdeel kan je elkaar gewoon passeren,zou je zeggen……..
Komt er een Astra G station tegemoet,dus ik iets opzij om m meer ruimte te geven.
Baf!!! spiegelcontact,mijn buitenspiegel van de Zafira naar binnen geklapt en t spiegelglas hing eruit.
Ik stoppen,de Astra stopt ook,eventjes en rijdt daarna snel weg!. Godv……… gauw keren er erachteraan,zie m nog net een woonwijk in gaan dus ik ook,en steeds zie ik m net de hoek omgaan,tot ik m op een moment bijna ingehaald heb,ik seinen en toeteren. De man stopt,dus ik stap uit en loop heen,en vraag heel netjes,Meneer,waarom rijdt u door als u mn spiegel raakt??
Die man (beetje vieze ouwe man) helemaal uit zn stekker dat ik had moeten stoppen want de auto’s stonden aan mijn kant,maar het waren parkeervakken en de weg was breed zat dus….
na wat heen en weer geschreeuw stapt ie in zn auto en scheurt weg.
Kenteken had mn vrouwtje al opgeschreven.
Zag bij hem dat zn spiegelglas stuk was en spiegelkap eraf was,bij mij kon ik t glas er zo inklikken en de kap had niks,dus ik had mazzel.
Toch even teruggereden naar de plaats des onheils en ja hoor,daar lag een zilveren Asra G spiegelkap,dus opgeraapt en in de auto gelegd,zo heb ik altijd bewijs voor als hij iets aangeeft bij de politie ofzo,dat IK niet ben weggereden.
later wel gelachen natuurlijk,even op RDW site gekeken,maar zijn Astra was al een half jaar uit de APK keuring,de man zelf stonk ook naar de drank,dus ja 1 en 1 is 2.
Dus mocht je in die regio een zilveren Astra G station (gedeukt hok ) tegenkomen met het kenteken XG-XG-08 ,pas dan maar op!!!4 maart 2012 om 20:42 #18004539AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat is klote, niet even politie tippen over de apk en doorrijden na aanrijding? :)
4 maart 2012 om 21:26 #18004540Heb je nog geluk gehad dat je spiegel nog heel is, heb het zelf ook een jaar of twee geleden gehad en dat was niet mijn schuld maar de tegenpartij deed net of het mijn schuld was.
Heb uiteindelijk geen cent uitgekeerd gekregen4 maart 2012 om 21:26 #18004541tsja,heb dr wel over zitten denken ja,maar ben eigenlijk te lief.
Ook omdat mijn wagen dus 0,0 schade heeft,maar gewoon de reactie van zo’n man,had ik zoiets van,tssss doe es effe normaal,zeker gezien het feit dat ie m snel smeerde lijkt mij bekennen van schuld,maar goed,tis niet netjes natuurlijk.6 maart 2012 om 06:56 #18004542Aangifte doen bij politie. Doorrijden na ongeval.
Ben in dat soort dingen heel makkelijk.Die mongool kan ook iemands anders kinderen omver rijden.
6 maart 2012 om 07:22 #18004543hahaha mazzel dat de jouwe niet kapot is! :) gekke ouwe vent..
maar wel aangifte doen hoor! straks doet hy het wel en mag jij je gaan verdedigen. als jij het eerder doet dan is t verhaal tenminste al bekend.
de boete voor apk krijgt ie toch al automatisch.6 maart 2012 om 08:16 #18004544@arjontje wrote:
Aangifte doen bij politie. Doorrijden na ongeval.
Ben in dat soort dingen heel makkelijk.Die mongool kan ook iemands anders kinderen omver rijden.
en doorrijden……..
Erwin
6 maart 2012 om 08:20 #18004545indd zou hem echt wel aangeven, en zeggen dat ie zonder apk rijd :D
heeft ie geluk dat ie tegen jouw zat, ik had iets minder lief geweest :swear6 maart 2012 om 08:42 #18004546ik had lekker langs de politie gegaan… al was het maar voor het feit dat die doorrijdt..
6 maart 2012 om 09:47 #18004547ik denk dat ik ook even melding had gedaan bij politie dat hij doorreed nadat hij blikschade maakte.
En kenteken heb genoteerd en blijkt ook nog zonder APK te rijden ( daarom reed hij misschien wel door )6 maart 2012 om 10:14 #18004548@arjontje wrote:
Aangifte doen bij politie. Doorrijden na ongeval.
Precies.
Had zelf ook aangifte gedaan, vooral om het feit dat die vent schijnbaar met drank op rijd, en dan ook nog niet verzekerd rondscheurt. Had ie verder z’n zaakjes normaal op orde, dan had ik het ook laten waaien. Dus weet niet of het in dit geval ‘te lief’ of ‘te laks’ is.
6 maart 2012 om 19:24 #18004549@trashmetal wrote:
indd zou hem echt wel aangeven, en zeggen dat ie zonder apk rijd :D
heeft ie geluk dat ie tegen jouw zat, ik had iets minder lief geweest :swearZo ben ik ooit eens achter een trut aan gegaan die gewoon met dr arrogante kop in de wolken in een SUV naar links zat te kijken, wel netjes stil staan op een volledig overzichtelijke kruising maar vond zich blijkbaar te goed om ook op de andere rijrichting te letten en wilde door rijden tot ze op het allerlaatste moment bijna mijn voorkant mee genomen had.. die heeft uiteindelijk precies te horen gekregen hoe ik over d’r dacht :argue :fy1
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.