het rode monster is nu een blauwe schoonheid aan het worden!

Forumindex Forums Modellen Ascona het rode monster is nu een blauwe schoonheid aan het worden!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212696
    spy675
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 May 2008

      vandaag een telefoontje gehad van Collector Cars te Nieuwedijk,dat hij voor hem klaar was,dus met een noodgang daar naar toe,en daar stond hij te wachten na 39 weken slijpen,lasen,vernieuwen en natuurlijk en nieuw laagje verf,en nu kan ik mezelf gaan uitleven op de ascona,alles weer er op en aan monteren,ik zoek alleen nog nieuwe sierlijsten voor op de randjes bij het raam/dak,dus,als er nog iemand is,mail me maar,o ja,de foto’s staan hier,de eerste foto’s was hij nog rood,maar de laaste vindt ik hem toch wel mooier!!!!!!

      http://www.mijnalbum.nl/Album=AA8GFBTK

      los balos amigo’s:afro:afro:afro

      #17531147
      Makko
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 July 2007

        Ziet er goed uit, wat kost dat spuiten zo ongeveer? dat zal wel verschillen qua spuiter en kwaliteit.
        Sierlijsten heb ik van de mijne afgehaald en heb ik over nu, dit zijn de dakrand en a stijl lijsten. goede staat.

        #17531148
        asci 2000
          Lid sinds:
          3 October 2008

          goeie dag eem
          goed bezig :thumbup

          #17531149
          larsjeG40
            Lid sinds:
            23 January 2008

            ziet er goed uit alleen jammer dat ze de binnenkant van de stijlen niet hebben meegspoten
            het had makkelijk gekunt nou die toch uit mekaar stond

            #17531150
            spy675
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 May 2008

              Ha die Lars,klopt helemaal,was hij vergeten,maar nu spuit hij ze mat-zwart,komt eigenlijk wel goed uit want nu is heel de binnenkant zwart.
              Ach nog een uurtje of tig in de afwerking en dan komt het goed!!!!!!!!

              #17531151
              cuupi
                Lid sinds:
                18 February 2008

                Dat ziet er ZEEEEER mooi uit:thumbup:thumbup. Nu nog zwarte sport stickers op de flanken en laat ik nou nog een setje hebben liggen:P:P

                #17531152
                spy675
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 May 2008

                  helaas Cuupi,maar er komt geen stickertje op de ascona,maar die stickers zijn echt wel wat waard dus ik zou ze niet voor een prikkie weg doen,los balos amigo

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.