Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › het Opel commodore A/B en Rekord C/D topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 december 2013 om 11:49 #17493644
Ah helaas, maar krijg net een berichtje op Bof van iemand die er een heeft. Dus er is hoop :thumb
25 december 2013 om 12:01 #17493645nog maar ff dit topic extra vervuilen met de overdrive bak hahaha
4 januari 2014 om 19:51 #17493646Is een Commodore A geschikt voor LPG, en heeft dit evt nog aanpassingen nodig? En hoe of wat met inbouw? Kosten, bedrijf laten inbouwen of is er een lid die dit wil verzorgen evt?
Alvast bedankt :thumb
4 januari 2014 om 21:31 #17493647als je een orginele motor heb dan moet je eigenlijk geharde klepzittingen laten plaatsen maar noodzakelijk is dit niet.
ik heb zelf vaak lpg instalaties ingebouwd en wil het voor jou ook wel doen.
de prijs hangt af van wat je nodig heb, heb je een six met 1 carb of een gs met dubbele carb ?
sommige onderdelen kun je tweedehands goed gebruiken en drukt weer de kosten.4 januari 2014 om 21:38 #17493648Bedankt voor je bericht! :thumb
Ik heb de six met 1 carb.
4 januari 2014 om 21:43 #17493649ik zag net pas dat het om jou coupe ging :oops:
dan zit ik waarschijnlijk ook te ver weg voor jou.4 januari 2014 om 21:46 #17493650Ach, wat is ver in Nederland ;)
22 februari 2014 om 22:09 #17493651Is het mogelijk om stuurbekrachtiging in te bouwen in mijn Commodore A Coupe?
Alvast bedankt!
23 februari 2014 om 08:47 #17493652ja geen probleem
23 februari 2014 om 09:05 #17493653Dat is heel mooi! Bedankt Haico! ;)
16 maart 2014 om 18:25 #17493654ik kwam net deze rekord tegen op internet, een 3 deurs station :wtf
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=246636478″ onclick=”window.open(this.href);return false;21 maart 2014 om 10:01 #17493655Goedemorgen,
Mooi forum!
Ik ben tegenwoordig ook trotse bezitter van een Commodore A coupe (zie het voorstel topic)
Hoop hier veel dingen te weten te komen.
Zoals wat heb je nodig , wat moet er gebeuren voor ombouw naar een 3 ltr, waar kan ik het beste onderdelen scoren , werkplaatshandboeken ed….
Ook heb ik mij aangemeld op het Big Opels Forum, maar krijg geen reactie op mijn aanmelding.Lijkt wel of het forum plat ligt :(Zal hier regelmatig gaan lezen!
Gr!!
27 maart 2014 om 09:21 #17493656Weet iemand hier waar ik een rubber ring kan halen wat tussen de kop en het blok zit bij je distributie?
28 maart 2014 om 08:41 #17493657die zit bij je koppakkingset
28 maart 2014 om 09:04 #17493658Ja dat weet ik maar die heb ik niet , heb alleen het rubber ringetje nodig.
Heb een losse koppakking .2 april 2014 om 09:30 #17493659Wellicht bij Romijn in Renswoude.
2 april 2014 om 10:57 #17493660Besteld!
2 april 2014 om 18:04 #17493661Bij Romijn?
2 april 2014 om 18:35 #17493662Ja inderdaad :thumb
7 april 2014 om 17:42 #17493663Ok mooi! :thumb
Nu heb ik zelf een probleem, tenminste mijn Commodore A. Opeens een aantal dagen geleden, viel zomaar de motor uit bij de verkeerslichten. Starte wel weer direct, maar bleef afslaan. Van alles geprobeerd van schoonmaken tot afstellen en zelfs afgelopen zaterdag een andere carburateur gehaald bij Romijn. Ook deze carburateur loopt zeer slecht helaas..
Help!!
7 april 2014 om 18:04 #17493664Vacuümslang van je rembekrachtiger nog heel? Deze was bij mij ook gescheurd en liep hierdoor niet.
7 april 2014 om 18:12 #17493665Bedankt voor je reactie! Ik ga er naar kijken. Met de “oude” carburateur, kwam er onwijs veel benzine in, waardoor ie steeds afsloeg. Soort van verzuipen zeg maar. Dus startte wel, maar je moest de motor aanhouden met veel gasgeven, en daarna weer los het gas en direct afslaan.
7 april 2014 om 18:22 #17493666Hij loopt wel op 6 cil?
7 april 2014 om 18:23 #17493667Ja dat wel.
7 april 2014 om 18:26 #17493668We hebben de brandstofpomp ook buitengesloten vandaag, en de carburateur met een trechtertje gevuld. Maar maakte geen verschil…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.